BMW isi va extinde prezenta pe platformele sociale
In prezent departamentele de marketing ale companiilor din industria auto isi adapteaza rapid strategiile la evenimentele din mediul online, iar internetul si retelele sociale joaca un rol din ce in ce mai important in identificarea tintelor demografice corespunzatoare.
Chiar daca BMW nu a fost prima companie care sa investeasca in platformele sociale, in ultimii ani compania a progresat mult in aceasta privinta, iar prezenta pe internet si in cadrul retelelor sociale a fost recunoscuta de catre jurnalisti si de publicatiile care scriu despre noile tehnologii.
O declaratie recenta a BMW ne permite sa aruncam o privire in viitor si la ce planuieste BMW sa faca in acest domeniu.
Declaratie de presa: Marcile BMW, MINI si BMW Motorrad sunt active de ceva timp in Web 2.0: paginile lor pe Facebook, YouTube si pe alte siteuri ofera clientilor potentiali si fanilor informatii si punti de dialog. Incepand cu 22 martie 2010, BMW Group a lansat si un profil „BMW Group View” pe Facebook, alaturi de un profil YouTube si unul pe Twitter sub numele “BMW Group View”.
Pe pagina “BMW Group View”, Grupul prezinta idei si viziuni care merg dincolo de profilul specific al marcilor. Scopul este acela de a comunica idei dintr-o gama variata de problematici: conceptele vizionare, tehnologiile eficiente, viitorul mobilitatii individuale si succesele BMW Group in domeniul sustenabilitatii sunt doar cateva puncte din agenda.
Prezenta extinsa in cadrul platformelor sociale va fi completata cu un nou website dedicat campaniei BMW pentru sustenabilitate “What’s next?”. Informatii despre proiectele de sustenabilitate si despre “project i” – viitorul proiect al BMW Group in domeniul mobilitatii – pot fi gasite pe pagina www.bmwgroup.com/whatsnext.
Prin oferta sa noua si extinsa, BMW Group tine pasul cu informatia in continua schimbare si cu nevoia de informare a media, a clientilor si a publicului larg de astazi. Accentul se pune pe schimbul de informatii in cadrul societatii, unde informatiile in timp real joaca un rol din ce in ce mai important.
Va reamintim ca in Romania, reprezentanta BMW este prezenta pe Twitter.