BMW M4 și cei 700 de cai-putere

Tuning BMW M4

Atunci când un BMW M4 se laudă cu 700 de cai-putere trebuie să ai încredere că oamenii care se ocupă de tuning știu foarte bine ce fac. De data aceasta este vorba despre o altă companie nemțească, de pe lângă Dortmund, specializată în manufacturarea elementelor din fibră de carbon.

Carbonfiber Dynamics Company, pe numele său complet, a pus mâna pe un BMW M4 Coupe, a profitat de bogata experință pe care o are când vine vorba despre fibra de carbon și a creat un model spectaculos. BMW M4R se bucură de un „lip” frontal din fibră de carbon care se potrivește la fix pentru BMW M4, tocmai pentru a duce la o mai mare apăsare aerodinamică a punții față, Capota a fost și ea redesenată și este fabricată din tot din fibră de carbon, iar pragurile laterale nu fac altceva decât să continue linia mașinii până la „diffuser-ul” spate. Eleronul, din fibră de carbon și el, provine de la un alt tuner – Alpha-N Performance – și este ajustabil pentru a putea lăsa nivelul de apăsare la aprecierea șoferului.

Tuning BMW M4

Lista modificărilor continuă cu un nou sistem de suspensie, de la Burger Motorsport JB4, comandat special pentru acest BMW M4. Acum, trebuie să trecem la lucrurile cu adevărat serioase, care, de obicei, se întâmplă sub capotă. Motorul de 3,0 litri, cu șase cilindri în linie, care în mod normal dezvoltă 431 de cai-putere, a avut parte de un tratament special. În primul rând, sunt disponibile nu mai puțin de opt mapări diferite, care favorizează o mulțime de stiluri de condus, de la unul liniștit până la supermarket până la unul teribil, pentru circuit. Admisia mărită, îndesată cu filtre de aer în formă de ciupercă sau kitul de supraalimentare cu conducte din aluminiu, cu un amestec de 50/50 comandat prin intermediul unui soft JB4 sunt doar câteva dintre rezultatele intervenției.

Tuning BMW M4

Pentru supraalimentarea acestui BMW M4 s-a apelat la „The Turbo Engineers” care au echipat mașina cu TTE6xx, cu un compresor CNC de dimensiuni mai mari, dar și cu turbine mai mari, precum și cu un sistem CNC de admise. Mai departe, Akrapovic și-a băgat nasul în eșapament și au reușit să mai stoarcă 17.2 kW și 28.7 Nm. Fabricat din titan, eșapamentul acestui BMW M4 aduce o scădere de 40% a greutății, supape comandate și patru evacuări finale, fiecare cu diametrul de 8 mm. În momentul de față, acest BMW M4 dezvoltă 600 de cai-putere, dar testele inițiale au fost efectuate la o presiune de 1.8 bar în turbine. Crescând presiunea la 2.3 bar și optimizând soft-ul, alături de un combustibil în amestec cu metanol, cei 700 de cai-putere promiși nu sunt departe de adevăr.

Sursă: BMWBLOG.COM via BIMMERTODAY

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account