BMW Monster Truck – Drifturi în nămol

Cine a spus că BMW-urile nu sunt bune pentru off-road ar trebui să-și muște limba.

Chiar dacă xDrive-ul a început să câștige tot mai mult teren printre cumpărătorii de BMW-uri noi, dacă vrei să simți diferența între nevoia de tracțiunea integrală și capriciul tracțiunii integrale trebuie să ieși mai des în teren accidentat. Unii sunt de părere că tracțiunea 4×4 este ca o baghetă magică care te teleportează în vârful dealului și ăștia sunt de obicei cei care se rostogolesc primii. Alții sunt atât de prudenți cu tracțiuniule lor integrale încât se gândesc de două ori chiar și atunci când au de trecut peste o baltă de ploaie. Adevărul este că tracțiunea 4×4 este necesară doar în anumite condiții, uneori prea rare pentru a-și merita banii, dar cine îi cunoaște adevăratele merite și cine știe să se folosească de ea în teren accidentat se distrează mai bine decât ar face-o pe un circuit cu asfaltul ca în palmă. BMW e30 este prima mașină construită de BMW care a primit tracțiune integrală, dar ce urmează să vedeți în clipul de mai jos este mai mult decât atât. Chiar dacă cele mai multe e30-uri ajung să fie restaurate, transformate în bolizi de drift sau în show car-uri, băietul ăsta i-a aplicat un tuning mai de la țară, unde nevoile sunt altele decât cele de la oraș.

Sursa foto – MotoKiller

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account