BMW pe locul 12 in topul celor mai valoroase marci din lume

Interbrand a publicat clasamentele Celor mai valoroase marci in 2013 si BMW se situeaza pe locul 12.

In fruntea clasamentului se situeaza Apple care a intrecut astfel Coca-Cola, ca cea mai valoroasa marca din lume. Aceasta a coborat pana pe pozitia 3. Raportul estimeaza valoarea marcii Apple la circa 98.3 miliarde USD, in crestere cu 28% fata de 2012. Si valoarea marcii Coca-Cola a crescut cu 2%, pana la 79.2 miliarde USD.

Coca-Cola depaseste cu mult marcile Apple si Google in notorietate pe pagina de Facebook: Coca-Cola are 73.2 milioane fani, comparativ cu 9.8 milioane fani Apple sau 15.1 milioane fani Google.

Best-Global-Brands-2013

Locul doi este ocupat anul acesta de Google, care a crescut de pe pozitia 4 anul trecut. In Top 10 avem astfel 5 companii din domeniul tehnologiei: Apple; Google; Microsoft (No. 5), Samsung (No. 8) si Intel (No. 9).

Din industria auto, cel mai sus se situeaza marcile Toyota, BMW si Mercedes-Benz. BMW se afla pe locul 12, cu o valoare estimata de 31.8 miliarde, in vreme ce Mercedes-Benz ocupa locul 11 cu o valoare a marcii de 31.9 miliarde. Toyota este cea mai valoroasa marca auto din lume, fiind pozitionata pe locul 10 in studiul Interbrand.

Puteti vedea aici toate clasamentele

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account