BMW M4 by G-Power ajunge la 560 de cai-putere

BMW M4 by G-Power

BMW M4 este, probabil, cel mai râvnit model M din gama actuală BMW, iar atunci când mașina este atât de atractivă, e normal să apară oameni care să-i ducă performanțele dinamice cât mai sus cu putință. De data aceasta, BMW M4 by G-Power este exemplul perfect pentru ce poate face piața aftermarket și care sunt costurile surplusului de putere.

În varianta standard, BMW M4 Coupe este echipat cu un motor cu șase cilindri în linie, de 3,0 litri, care dezvoltă 431 de cai-putere și un moment motor de 550 Nm, care e disponibil între 1.850 și 5.500 de rotații pe minut. Chiar dacă transmisia standard este una manuală cu șase rapoarte, performanțele maxime sunt obținute cu ajutorul transmisiei automate cu dublu ambreiaj, caz în care BMW M4 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde și se oprește la o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic.

BMW M4 by G-Power

Tunerul german G-Power a văzut în BMW M4 un proiect excelent pentru a implementa software-ul Bi-Tronik 2 V2. Cei de la G-Power spun că soft-ul lor, spre deosebire de celelalte soft-uri disponibile pe piață, este construit și gândit pentru a lucra în deplină armonie cu unitatea de control instalată de BMW din fabrică. Totuși, tot ei ne spun că pentru a face acest lucru trebuie trecut peste sistem de criptare al mașinii, lucru care nu e atât de ușor de făcut pe cât e de spus. În ajutorul lor vin însă cei 30 de ani de experiență în soft-ul electronic al motoarelor, așa că au reușit să implementeze un soft care să lucreze împreună cu cel original. Și pentru că cei de la G-Power par să țină cont de fiabilitatea și durata de viață a mașinilor pe care le modifică, teste îndelungate pe standul dyno, dar și în condiții reale de trafic pare să indice faptul că tuningul lor pentru BMW M4 by G-Power, deși dus spre extrem, nu afectează integritatea componentelor fizice ale blocului motor sau ale transmisiei.

BMW M4 by G-Power

Pe scurt, acest BMW M4 by G-Power dezvoltă acum o putere maximă de 560 de cai-putere și un moment motor de aboslut incredibil, de 720 Nm. În aceste condiții, BMW M4 by G-Power accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde, devenind astfel cel mai rapid BMW M4 de care noi am auzit până acum. La cererea clinetului, G-Power poate „scoate” controlul electronic al vitezei maxime, astfel că BMW M4 by G-Power ar putea atinge o viteză maximă teoretică de 330 km/h. În realitate însă, viteza maximă pe care BMW M4 by G-Power o poate atinge este de 310 km/h. Pe lângă modificările digitale, BMW M4 by G-Power se bucură și de un eșapament din titan ce oferă o reducere a greutății de 7,1 kilograme. În plus, gurile de evacuare cvadruple au un diamterul de 90 de milimetri și poti fi fie din carbon, fie din titan. Pentru a reduce masa nesuspendată, G-Power oferă pentru BMW M4 by G-Power și un set de janet Hurricane RR, pe 21 de inch, construite din aluminiu de înaltă calitate, folosit în industria aeronautică.

BMW M4 by G-Power

Acum, întrebare e: cât costă să ai cel mai rapid BMW M4 din lume? Răspunsul ar fi: mult! Pe lângă prețul de listă al mașinii, care în România pornește de la 88.026 de euro, cu TVA inclus, în versiunea cu transmisie manuală, va trebui să mai scoți din buzunar ceva bănuți pentru modificările făcute de G-Power. De exemplu, modulul de soft Bi-Tronik 2 V2 te va costa 3,272 de euro, eliminarea restricției de viteză te va costa încă 1.190 de euro. Jantele Hurricane RR, ce pot fi încălțate cu anvelope de 245/30 R21 pe față și 295/25 R21 pe spate te vor costa 9.100 de euro. Suspensia modificată, oferită tot de G-Power, care poate fi reglabilă pe înălțime, permitând o reducere a gărzii la sol ce variază între 15 și 40 de milimetri, te va costa 4.380 de euro. În final, pentru 2.120 de euro, primești și evacuarea din titan. În concluzie, cam 20.000 de euro te vor costa toate modificările. Partea bună e că primești și garanție în limita a 100.000 de kilometri. Mie nu-mi rămâne decât să vă urez: „visare plăcută” și să vă invit să urmăriți clipul de mai jos cu BMW M4 by G-Power.

A apărut numărul doi al revistei BMW Blog România. Revista poate fi găsită în rețeaua națională a magazinelor Inmedio, dar și la chioșcurile de difizare a presei din toată țara.

Promo BMWBlog_2

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account