BMW tinteste o crestere de 25% a vanzarilor in SUA
In cadrul unui interviu acordat publicatiei Automotive News, seful BMW North America a declarat ca firma intentioneaza sa realizeze o crestere a vanzarilor in SUA de 25%.
„Pe termen mediu, ne asteptam la vanzari de 300.000 unitati anual, in SUA, pentru marca BMW”, a declarat seful BMW SUA, Ludwig Willisch, pentru Automotive News Europe.
Nu a fost mentionat vreun termen in acest sens, dar seful BMW SUA este increzator ca tinta de vanzari este realizabila, datorita unui portofoliu vast si improspatat de modele, inclusiv noul Seria 3 si X1 SAV.
Potrivit unor surse apropiate companiei, tinta de 300.000 unitati vandute ar trebui atinsa in 2013/2014.
In cadrul unui interviu separat, Ian Robertson, Directorul de marketing si vanzari al BMW la nivel global vrea ca BMW sa termine anul pe locul 1 in topul marcilor premium din SUA.
„Vrem sa fim marca numarul 1 in SUA – si in acest an si in viitor”, a declarat Robertson pentru Automotive News Europe in cadrul unui interviu separat. „Anul acesta pana in prezent suntem inaintea celor de la Mercedes [in SUA]. Si avem de gand sa ne aparam pozitia”
BMW intentioneaza sa vanda anul acesta in SUA un numar de 240.000 unitati, fata de 220.113 in 2010.
Pentru a sustine cresterea continua, BMW se va baza foarte mult pe fabrica din Spartanburg.
Piata americana este cea mai mare, din punct de vedere al vanzarilor combinate de modele BMW si MINI – cu 246.600 unitati vandute pana in octombrie 2011, comparativ cu 244.400 in Germania sau 181.200 in China.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro