BMW X6
BMW X6
BMW X6

BMW X4 3D Design – Felinarul roşu

Când nu mai eşti mulţumit de aspectul sau de performanţele maşinii tale, tuning-ul rămâne cea mai ieftină opţiune pentru a-ţi schimba năravul sau aspectul. 

BMW X4 nu este la fel de potrivit pentru tuning ca fratele său mai mare, dar când ai o maşină roşie care ascunde sub capotă un motor de trei litri, supraalimentat, care dezvoltă peste 300 CP, cu siguranţă nu ţi-a fost gândul la discreţie în timpul achiziţiei. Şi dacă tot baţi la ochi mai tare ca un semn de ruj pe gulerul unei cămăşi albe, nu-ţi rămâne decât să baţi la ochi într-un mod plăcut. Ori să inventezi repede nişte scuze.

BMW X4 3D Design (3)

Japonezii de la 3D Design fac multe chestii drăguţe pentru BMW-uri, într-un stil care îmbină îndrăzneala şi creativitatea tuning-ului japonez cu timiditatea şi discreţie celui european, mai conservator. În ţara unde dubele sau minivan-urile arată ca nişte roboţi din viitor, un BMW X4, fie el şi roşu, arată ca o o pisică în acvariu. În ajutorul lui, 3D Design au inventat un pachet aerodinamic care să-l pună, cât de cât, la lumina unui felinar roşu. Clienţii nu vor întârzia să apară.

BMW X4 3D Design (1)

Toate elementele sunt construite din CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon) şi se montează uşor peste body kit-ul original. Vorbim aici de buză pentru bara faţă, difuzor de aer pentru bara spate şi eleron. Atât, nimic mai mult, dar nici nu era nevoie. Jantele nu sunt cele mai reuşite şi nu aduc nimic special maşinii, dar acolo vă puteţi orienta către ceva mai pe gustul vostru. Sunt nişte Type III forged de 20 inch care pot fi vopsite şi în negru.

BMW X4 3D Design (10)

La interior 3D Design îţi oferă un set de pedale sport, pentru cutia automată ori pentru cea manuală şi…cam atât. Se pare că M Performance a câştigat teren şi în lumea tuning-ului, pentru că mulţi tuneri aleg să-şi doteze maşinile la interior cu piese de acolo. Poate că e mai aşa. Motorul, fiind unul supraalimentat, oferă oportunităţi de modificare din partea multor tuneri. De obicei scapi destul de ieftin dacă nu-ţi doreşti o creştere semnificativă de putere şi te poţi rezuma la un soft şi la o evacuare. Şi acum, dacă te mai întreabă cineva ce-i cu urmele de ruj pe cămaşă, poţi să le spui că aşa-i modelul. Ori să inventezi din nou nişte scuze.

Sursa – 3D Design

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account