BMW X6 Lumma vs Mercedes AMG 63 Coupe Lumma – Sabotorii

Lumma Design practică un tuning pe care nu o să-l identifici foarte uşor. Nu este nici japonez, nici european, ci mai mult un tuning viking, barbar, sălbatic şi foarte intimidant câteodată. Nu lasă nimic neatins pe altarul tuning-ului, mai ales când vine vorba de SUV-uri, sau de SAV-uri în acest caz.

Lumma CLR X6 R este un body kit pentru BMW X6 care arată foarte bine finisat în negru, dar are atât de multe componente încât un tratament „two tone” nu avea cum să lipsească.  Vopsit în culoarea Mineral White Metallic, acest BMW X6 a primit nişte inserţii de culoare neagră şi roşie care-l fac să arate ca un hot hatch de circuit supradimensionat. S-ar putea să fie puţin cam mult pentru unii, dar BMW X6 nu a fost niciodată maşina aia care a căutat să fie pe placul tuturor.

Lumma-BMW-X6-F16-Tuning-Bodykit-03

Lumma Design s-au comportat ca nişte adevăraţi sabotori cu acest BMW X6. Body kit-ul conţine o bară faţă cu un spliter din carbon, praguri, bară spate cu difuzor de aer incorporat, eleron GT din carbon şi capotă cu prize de aer vopsite în roşu. Celelalte elemente care completează pachetul sunt lămpile de ceaţă cu LED, rinichii negri, evacuarea dublă montată central şi semnăturile Lumma pe caroserie. De care poţi să te lipseşti.

Lumma-BMW-X6-F16-Tuning-Bodykit-04

Suspensiile au fost şi ele înlocuite cu unele sport, cu 45 mm mai joase pe faţă şi cu 40 mm mai joase pe spate, pentru a acomoda jantele CLR Racing de 22 de inch. Cam astea sunt elementele care transformă acest BMW X6 dintr-un SAV obişnuit într-un demo car pentru saloanele auto sau într-un „bulevard cruizer” de weekend. La interior nu primeşti decât un set de pedale şi nişte covoraşe, dar poţi oricând să-ţi duci coşul de cumpărături la M Performance şi să-şi alegi după pofta inimii nişte delicatese făcute în casă.

LUMMA_Design_CLR_G800_3_01

Dar cum piaţa SAV-urilor a început să se aglomereze, Lumma au decis să aplice acelaşi tratament şi în cazul nou venitului Mercedes AMG GLE63 Coupe, redenumindu-l Lumma CLR G800. Tot cu un wide body-kit au reuşit acest lucru, dar şi cu un set de jante dezvoltate în colaborare cu Vredstein. Spre deosebire de cele de 22 inch montate pe BMW X6, acestea măsoară 24 de inch ( 24 x 10.5 pe faţă şi 24 x 13 pe spate), iar anvelopele sunt Vredstein 295/30ZR24 pe puntea faţă şi 355/25ZR24 pentru puntea spate. Versiunea AMG 63 S Coupe a primit şi un upgrade de putere, de la 585 CP la 650 CP. Dacă în versiunea stoc Mercedesul arată cam timid faţă de un BMW X6, în varianta Lumma lucrurile par a se inversa puţin.

LUMMA_Design_CLR_G800_4_01

Ambele maşini sunt dintr-o altă lume cu aceste modificări şi dacă manopera arată la fel de bine ca în poze, atunci cu siguranţă se vor găsi destui sabotori de SAV-uri care să plătească premium pentru ele. Maşini noi, clienţi noi, idei noi, bani noi…

Sursa – Lumma Design 

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account