BMW Motorrad România dă startul programului de test ride pentru clienţi. Flotă record de motociclete este disponibilă la dealerii BMW Motorrad din ţară
O gamă fără precedent de motociclete este diposnibilă la dealerii BMW Motorrad din ţară şi potenţialii clienţi pot descoperi mai uşor ca niciodată oferta mărcii. Flota de test disponibilă la dealerii BMW Motorrad România acoperă toate segmentele de motociclete şi maxi-scutere din portofoliu (Sport, Tour, Roadster, Heritage, Adventure şi Urban Mobility), respectiv modele cât mai variate din cadrul segmentelor.
De asemenea, vor fi disponibile pentru test ride modele noi precum K 1600 Grand America (debut internaţional la EICMA 2017 în noiembrie şi debut naţional în cadrul SIAB 2018 în martie), F 750 GS şi F 850 GS (imediat după debutul naţional în cadrul SMAEB 2018), dar şi modele deja consacrate în piaţa din România, precum R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, R 1200 RT, K 1600 GT/GTL, S 1000 RR, S 1000 XR sau R nineT / R nineT Scrambler.
În total sunt disponibile 46 de motociclete la cei trei dealeri BMW Motorrad din ţară – Automobile Bavaria Otopeni, Grup West Premium Oradea şi APAN Motors Iaşi.
Clienţii interesaţi se pot programa pentru test ride pe un site dedicat: http://bmw-motorrad-test-ride.com/ro
Programul de finanţare 3ASY RIDE SELECT
BMW Motorrad România continuă dezvoltarea soluţiei de finanţare 3asy Ride Select, lansată oficial în primăvara anului 2017. Flexibilitatea acestui program şi feedback-ul foarte bun primit din piaţă au creat premizele extinderii proiectului pe termen lung şi îmbunătăţirea constantă a acestuia.
Noutatea absolută pentru anul 2018 o reprezintă introducerea unei perioade de garanţie de 5 ani pentru toate motocicletele finanţate prin programul 3asy Ride Select.
3asy Ride Select a debutat în primăvara anului trecut şi reprezintă o soluţie de finanţare competitivă pentru motociclete, la nivelul pieţei auto. Pachetul urmăreşte toate elementele unui program complet de finanţare. Avansul a fost redus de la 33% la 20%. Cu o valoare reziduală garantată de până la 50%, clientul are libertatea să aleagă la finalul perioadei între trei opţiuni: să plătească valoarea reziduală şi să intre în posesia motocicletei, să refinanţeze valoarea reziduală cu un nou leasing sau să returneze motocicleta fără a mai fi nevoie să plătească valoarea reziduală. Această soluţie vine şi cu beneficiul unei rate deosebit de mici. Dobânda este de asemenea competitivă, dobândă fixă de numai 4,69% pentru finanțare euro şi 6,49% dobândă variabilă pentru lei. Există, în premieră, şi posibilitatea unei achiziţii în 12 rate egale, fără dobândă şi cu valoare reziduală 1%, ca alternativă la finanţarea cu valoare reziduală 50%.
În colaborare cu Groupama, BMW Motorrad a creat şi cea mai competitivă ofertă de CASCO din piaţă. Cota anuală este de 5,9% pe an pentru opţiunea „Complet” şi 4,4% pentru opţiunea „Anotimpuri”. Cu absolvirea unui curs de siguranţă de la unul din cei doi traineri acreditaţi BMW Group (Rider Academy sau Ridex), cotele scad la 4,9%, respectiv 3,9% pe an – o valoare la nivelul celei din piaţa auto.
Detalii complete: http://bmwmotorradnews.ro/3asy-ride-select/
BMW Group
Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţia a BMW Group cuprinde 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2017, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2.463.500 de automobile şi peste 164.000 de motociclete. În anul fiscal 2016, ărofitul brut a fost de aproximativ 9,67 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 94,16 miliarde de euro. La 31 decembrie 2016, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 124.729 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.
Facebook: https://www.facebook.com/BMW.Motorrad.Romania
Instagram: https://www.instagram.com/bmwmotorrad_ro