Dirt Rally te urcă la volanul unui BMW M3 Evo
Dacă sunteți genul ăla de posesori de BMW care-și trimit mașinile la iernat imediat ce a căzut primul fulg de nea, Dirt Rally este suplinitorul perfect pentru adevărata distracție.
Dirt Rally este ultimul titlu Dirt și este motivul pentru care nu am găsit altă știre mai interesantă decât asta, pentru moment. Ce este interesant pentru pasionații mărcii în acest joc este BMW-ul M3 Evo, disponibil în carieră după ce ai câștigat ceva bănuți, dar și suficientă experiență pentru a te încumeta să te înscrii în clasa mașinilor doar cu tracțiune spate. O să dai de el în cariera ta de pilot de raliu și o să-ți cam placă – sunetul motorului este reprodus cu fidelitate, la fel și comportamentul său nărăvaș. Dintre cele 39 de mașini disponibile în joc BMW M3 Evo este cea mai surprinzătoare apariție, poate și pentru că nu l-am văzut în seria Dirt până acum. Faptul că nu a fost una dintre cele mai populare mașini pentru raliu nu i-au împiedicat pe dezvoltatorii jocului să-l introducă în compania unor legende precum Lancia Delta Integrale, Audi Quattro sau Subaru WRX Sti și asta se datorează în principal unei baze de date pline cu fani ai acestui model.
Pe lângă mașinile legendare și mai puțin legendare disponibile în joc, noul Dirt Rally este acum mai mult un simulator decât un arcade, îndepărtându-se destul de mult față de jocul precedent, dar păstrând totodată elemente care l-au consacrat. Este mult mai complex din punct de vedere tehnic, poți să-ți ajustezi fiecare piuliță și să-ți angajezi ingineri care-ți upgradează treptat mașina, iar dificultatea a crescut considerabil. Rămâne însă un joc care este provocator și plăcut de jucat în orice situație și care te face să visezi noaptea la cum vei lua virajul ăla a doua zi pentru a mai câștiga câteva sutimi. Mai jos aveți câteva etape virtuale la volanul unui BMW M3 Evo. Să ne spuneți voi dacă se aseamănă cu cel din realitate sau nu.