Facelift-ul lui BMW ALPINA B8 Gran Coupé completează cu rafinament cei 621 de cai putere

La doar o săptămână după ce BMW a prezentat facelift-ul modelelor Seria 8 și M8, ALPINA dezvăluie la rândul său versiunea actualizată a Gran Coupé-ului B8.

BMW ALPINA B8 Gran Coupé a debutat în primăva lui 2021, iar acum primește elementele restilizate ale facelift-ului de care beneficiază BMW Seria 8. Desigur, vedeta acestui retuș este noua grilă frontală care acum are lamele duble și iluminare Iconic Glow. Astfel, BMW ALPINA B8 Gran Coupé se poate mândri că are un element stilistic în plus față de BMW M8, pentru care nu este disponibilă grila iluminată. Aceasta este oferită de BMW doar pentru restul modelelor care formează familia de modele Seria 8 Coupé, Cabriolet și Gran Coupé.

Desigur, BMW ALPINA B8 Gran Coupé primește și noul sistem infotainment, care are acum un ecran tactil mai mare în centrul planșei de bord. Acesta are diagonală de 12,3 inch, ca și instrumentarul de bord digital din spatele volanului. Cele două ecrane sunt completate de sistemul head-up display și funcțiile avansate de recunoaștere a comenzilor vocale. Iar sistemul iDrive poate fi controlat și de la butonul rotativ care este făcut din cristal. În acesta este gravat cu laser logo-ul ALPINA. Personalizarea controller-ul iDrive este doar unul dintre detaliile rafinate ale habitaclului, care este definit de materialele premium, butoanele galvanizate, maneta de cristal a schimbătorului de viteze și tapițeria cu piele lucrată minuțios de tăbăcarii ALPINA.

CLICK AICI pentru a vedea toate pozele și detaliile despre facelift-ul lui BMW Seria 8.

Din perspectiva tehnică, BMW ALPINA B8 Gran Coupé păstrează specificațiile de la debut, performanțele sale fiind la o cotă foarte înaltă. Inginerii ALPINA au optimizat propulsorul V8 biturbo de 4,4 litri cu diverse modificări, printre care cele care țin de sistemul de răcire și turbinele twin scroll. Astfel, propulsorul lui BMW ALPINA B8 Gran Coupé livrează 621 CP și cuplu maxim de 800 Nm, între 2.000 și 5.000 rpm. Cu asemenea resurse, marele coupé cu 4 uși sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde și atinge viteza maximă de 324 km/h.

Controlul dinamic și manevrabilitatea sunt avantaje de faptul că BMW ALPINA B8 Gran Coupé are sistem de tracțiune integrală, diferențial spate cu alunecare limitată, sistem de direcție integrală, care virează toate cele patru roți, precum și un sistem de frânare Brembo, cu discuri de 395 mm la roțile din față și 398 mm la roțile din spate.

În buna sa tradiție, ALPINA a știut mereu să ofere echilibru între confort și caracter sportiv. Iar tehnologiile actuale îi permit să calibreze mașinile într-un mod cât mai versatil. Mai exact, transmisia sport ZF cu 8 trepte oferă un răspuns cât mai lin în modul COMFORT, dar este foarte promptă în modul SPORT. Iar pentru că BMW ALPINA B8 Gran Coupé este și un model de lux perfect pentru călătorii îndelungate, suspensiile sale amortizoare adaptive oferă șoferul opțiuni diverse de reglaj, care diferă de la COMFORT+ la SPORT+.

Versiunea cu facelift a modelului BMW ALPINA B8 Gran Coupé figurează în configuratorul virtual din site-ul alpina-automobiles.com cu prețuri care pornesc în Germania de la 162.100 de euro (cu TVA inclus).

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account