Ford Mustang EcoBoost – În sfârșit vin americanii
Salut băieți. Eu sunt noul Ford Mustang versiunea pentru Europa și am un motor de 2,3 litri și 313 CP. Ce ziceți, am tot ce-mi trebuie pentru a concura cu un BMW 428i sau un BMW 435i?
Ford Mustang este o mașină americană de legendă la care visează mulți europeni. O visăm pentru că arată diferit față de europence și pentru că ne dă senzația că putem să împingem cu 300 de kilograme la piept după ce ne dăm jos din ea. Bineînțeles că sunt și lucruri care nu ne plac, cum ar fi calitatea interiorului și a fabricației. Nu ne plac nici motoarele lor V6 care deși au o cilindree mare dezvoltă aceeași putere ca o sanie trasă de iepuri. Noi vrem un Mustang V8, ăla-i adevăratul Mustang, dar taxele din Europa și prețul benzinei ne cam țin departe de el. Atunci, să fie acest Mustang echipat cu un motor EcoBoost de 2,3 litri soluția ideală?
Este pentru prima oară când un Ford Mustang se vinde la noi și ne putem aștepta să-l vedem în Europa pe la mijlocul anului. Acesta va veni echipat fie cu un motor EcoBoost de 2,3 litri de 313 CP și 434 Nm, fie cu un V8 de cinci litri de 418 CP și 524 Nm. Cutia de viteze va fi una manuală cu șase rapoarte ori una automată cu șase rapoarte.
Echipamentele standard sunt și ele destul de numeroase – jante de 19 inci, sistem de frânare performant, climă automată pe două zone, sistem audio cu nouă difuzoare și un sistem de conectare deștept cu voice control dotat cu un ecran color cu touch screen de opt inci. Mașina va fi disponibilă în varianta coupe și cabrio în numai puțin de zece culori.
În Europa noul Ford Mustang EcoBoost va avea un preț de pornire de 35.000 de euro, iar Mustang V8 va începe de la 40.000 de euro, prețuri care-l pun față-n față cu mașini ca BMW 428i (44.000 euro) sau BMW 435i (50.000 euro), ambele mai scumpe și cu mai puțin căluți sub capotă. Ford Mustang nu are pretențiile unui coupe premium cum este BMW Seria 4, dar simpla lui prezență și farmecul designului american ar putea câștiga niscaiva clienți de BMW. Voi ce credeți?