G-Power lansează un BMW M5 CS cu 900 CP și 1.050 Nm

Deși puterile mașinilor de serie cresc în același ritm cu inflația globală, tunerii de la G-Power s-au gândit că un salt brusc de vreo 300 CP pentru BMW M5 CS ne-ar pregăti mai bine pentru viitor.

Ăsta este rolul lor – să ducă lucrurile în extrem, să pompeze sânge în instalațiile mașinilor de serie până crapă cămașa pe ele și dau radarele peste cap. Numai așa vom ști dacă producătorii auto nu cumva fac economie de gaz pentru a ne priva de dreptul de a merge cu peste 300 km/h. Într-o lume liberă, tunerii sunt anarhiștii și libertarienii care adaugă puțin haos pentru a crea mai multă diversitate, mai multă incluziune pentru cei care nu se potrivesc standardelor clasice de șofer.

Ca să scoată cei 900 CP din V8-ul de 4,4 litri, G-Power nu s-au rezumat doar la o remapare pentru electronica acestuia, ci au intervenit asupra pistoanelor, bielelor și turbinelor. S-a lucrat și la răcirea monstrului, pentru că Hulk are momente când trebuie să revină la normal și să se integreze în societate. Și să nu uităm că, pe lângă cei 900 CP, BMW M5 CS dezvoltat de G-Power are și 1.050 Nm. Nu știm cât de mult a contribuit creșterea în putere și la cifrele de accelerație, dar dacă M5-ul CS de fabrică accelerează de la 0 la 100 km/h în doar trei secunde, ne gândim că 2,8 secunde ar fi posibile în aceste condiții.

Știm însă că G-Power a umblat la viteza maximă, care a crescut de la 305 km/h limitată electronic, la 333 km/h. Și credem că s-au oprit la numărul ăsta doar pentru că este rotund și arată bine din punct de vedere numerologic, nu pentru că nu s-ar fi putut și mai mult.

Și pentru că nu se poate tuning fără jante, eleron și tobe, mașina a primit și acestea. Jantele de 21 inch vopsite în culoarea bronzului sunt o semnătură de design a tunerului G-Power și se potrivesc foarte bine cu verdele urban, iar eleronul, difuzorul de aer, capota, sunt toate din fibră de carbon.

Produsul final se numește G5M Hurricane RR și este cel mai puternic upgrade oferit pentru M5 CS, dar dacă ești prea timid pentru 900 CP, află că poți opta și pentru versiuni mai „frivole”, de  700 CP, 750 CP, 800 CP, 840 CP.

Sursa – BMWBLOG

 

 

 

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account