Gheorghe Hagi testeaza pentru cateva luni noul BMW X1

Gheorghe Hagi va testa de astazi noul model BMW X1, primul SAV (Sports Activity Vehicle) compact pentru mediul urban din gama producatorului bavarez, lansat in Romania la sfarsitul lunii octombrie. Hagi detine deja un BMW Seria 7, si va testa in paralel modelul nou aparut, timp de cateva luni. Cel mai nou model al marcii BMW v-a fost prezentat de BMWBlog in mai multe randuri. Gheorghe Hagi va avea in teste modelul BMW X1 xDrive20d care furnizeaza 130 kW/177hp si beneficiaza de injectie directa common-rail.

Mai jos puteti citi comunicatul oficial de presa emis de Automobile Bavaria Group.

Regele mută la X1. Gheorghe Hagi încearcă noul model BMW

Deja utilizator al unui BMW Seria 7, Hagi va testa şi calităţile unuia dintre cele mai inovatoare modele de pe piaţă.

att00184

BMW X1 a fost prezentat publicului român la finalul lunii octombrie în cadrul unui eveniment special organizat la Centrul BMW din Băneasa, sediul principal al Automobile Bavaria. Prezent la lansare, Gheorghe Hagi a discutat cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Florin Segărceanu despre avantajele maşinii, iar de astăzi le va experimenta direct. Caracteristicile modelului i-au stârnit curiozitatea şi, timp de câteva luni, urmează să testeze agilitatea şi sportivitatea noului BMW X1 în traficul bucureştean, dar şi la drum lung, fără a renunţa însă la propriul BMW Seria 7.

ghagi-si-bmw-x1_1

BMW X1 – primul BMW X din segmentul premium compact.

Cel mai nou model din gama X a BMW se alătură BMW X3, BMW X5 şi BMW X6 pentru a aduce în segmentul compact o prezenţă premium, unică prin versatilitate, performanţe sportive şi agilitate supremă atât în oraş, cât şi în mediul extra-urban.

ghagi-si-bmw-x2_

Cu o lungime de 4,45 metri, acest model cu cinci uşi se evidenţiază clar din orice unghi ca un membru cu drepturi depline al gamei BMW X, deşi dimensiunile sunt reduse faţă de modelele BMW X6, BMW X5 sau BMW X3. BMW X1 este disponibil în şapte nuanţe de caroserie. Interiorul este finisat în culori puternice şi naturale, varietatea oferind clientului libertatea de a-şi personaliza automobilul în funcţie de stilul său individual. Poziţia ridicată a scaunelor şi designul cockpitului orientat către conducător îmbunătăţesc experienţa emoţională a condusului.

Materialele de calitate, suprafeţele cu contururi sofisticate şi BMW iDrive, disponibil în combinaţie cu unul dintre sistemele opţionale de navigaţie, accentuează încă de la început caracterul premium al BMW X1.

Modelul se lansează pe piaţă cu un motor pe benzină cu şase cilindri şi trei versiuni diesel, cu patru cilindri. Propulsorul cu şase cilindri dispuşi în linie se află în echiparea modelului BMW X1 xDrive28i, dispune de un carter din aliaj de magneziu şi aluminiu, are gestiune a supapelor VETRONIC şi dual-VANOS, iar puterea maximă pe care o oferă este de 190 kW/258 CP. BMW X1 xDrive23d are în echipare un motor diesel ce dezvoltă 150 kW/204 CP şi dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo şi de injecţie directă common-rail. Motorul diesel din echiparea modelului BMW X1 xDrive20d furnizează 130 kW/177 hp, iar cel de la versiunea BMW X1 xDrive 18d are 105 kW/143 CP, ambele beneficiind de injecţie directă common-rail, precum şi de turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei.

ghagi-si-bmw-x1_3

[Sursa: Automobile Bavaria]
BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account