Ghidul serviciilor BMW oferite clienților în caz de accident sau defecțiune tehnică

Tu știi care sunt serviciile de care beneficiezi ca posesor de automobil BMW, în cazul unei defecțiuni tehnice sau a unui accident? Am grupat sub forma unui ghid cele mai importante avantaje și condiții pe care le oferă BMW pentru clienții români în aceste situații de urgență.

În cazul unei defecțiuni tehnice sau a unui accident rutier, ai nevoie în primul rând de intervenția urgentă a serviciilor salvatoare. Iar apoi urmează o întreagă tevatură. Fiindcă trebuie să contactezi serviciul de tractare, compania de asigurări și service-ul care poate repara mașina. La toate acestea se poate suprapune nevoia găsirii unei cazări sau a unui mijloc de transport alternativ.

Nu ai luxul timpului. Și, de cele mai multe ori, se întâmplă să nu știi ce să faci în situații de urgență sau ești constrâns să nu faci cele mai bune alegeri, pentru că nu cunoști opțiunile. De aceea, îndrumarea profesionistă trebuie să-ți fie accesibilă oricând, cât mai rapid.

În asemenea situații neprevăzute, posesorii de automobile BMW din România beneficiază de numeroase avantaje apelând la serviciile de asistență pe care BMW le-a creat special pentru a oferi cel mai eficient și profesionist ajutor în cazul defecțiunilor tehnice și al accidentelor.

SERVICIUL DE ASISTENȚĂ BMW ÎN CAZUL UNEI DEFECȚIUNI TEHNICE

Pentru a accesa serviciul de asistență BMW în cazul unei defecțiuni tehnice, posesorii de automobile BMW din România pot apela numărul de telefon 0800.826.900, valabil în România, sau +4021.304.15.62, în străinătate.

Serviciul este apelabil și prin intermediul sistemului iDrive și al aplicației BMW Connected. Toate fac imediat legătura telefonică cu un specialist al call center-ului BMW, disponibil non stop.

Experții BMW evaluează defecțiunea tehnică și îi prezintă clientului toate opțiunile. Iar, dacă situația impune, este trimis de urgență la locația mașinii un echipaj BMW Servicemobile, sau o echipă a unui partener de service autorizat. Costurile intervenției sunt suportate de BMW, până la maximum 100 de euro.

Poate fi vorba doar despre o pană de anvelopă. Atunci, dacă anvelopa este de tip runflat și nu poate fi livrată în mai puțin de 4 ore, BMW va rambursa costurile pentru servicii suplimentare. Clientului îi revine să plătească doar prețul anvelopei noi.

Uneori, automobilul trebuie transportat pe platformă la un service autorizat, pentru rezolvarea problemelor tehnice. În aceste cazuri, BMW suportă costurile pentru tractarea automobilului până la cel mai apropiat partener de service.

În oricare dintre situații, consilierea oferită de specialiștii call center-ului BMW îi explică clientului toate detaliile referitoare la proceduri si costuri, într-un mod transparent.

BMW poate să acopere costuri pentru soluții de mobilitate și cazare în cazul unei defecțiuni tehnice

Defecțiunile tehnice nu survin când și unde e convenabil. De aceea, nu doar automobilul devine imobilizat de problema tehnică. Pasagerii au nevoie de mijloace de transport și, eventual, de cazare. Sunt inconveniențe care nu doar schimbă programul pasagerilor, dar implică și costuri neprevăzute.

BMW vine în ajutorul clienților, acoperind o serie de costuri și oferind diverse alternative de mobilitate. Acest ajutor este cu atât mai binevenit când defecțiunea tehnică are loc într-o țară străină. De exemplu, BMW poate să acopere costurile pentru mai multe călătorii cu taxiul, în limita a 80 de euro. Reprezentanții BMW pot asista pasagerii pentru comandarea unui taxi.

Intervențiile de reparare a automobilului pot dura și câteva zile, în funcție de defecțiune. Dacă aceasta s-a produs în România, BMW poate suporta costurile unui automobil de schimb pentru cel mult 3 zile, plus weekendul, dacă este cazul. Pentru defecțiunile produse în străinătate, sunt acoperite costuri pentru un interval de până la 5 zile, plus weekendul, dacă este cazul.

Dacă automobilul BMW a suferit o defecțiune tehnică la o distanță mai mare de 50 de kilometri de casa proprietarului său și necesită reparații la un service, BMW va acoperi costurile de cazare pentru pasagerii mașinii. Se asigură condiții de cazare de maximum 4 stele, în limita a 4 nopți, sau mai puțin, dacă repararea automobilului este făcută mai rapid.

BMW poate suporta în anumite circumstanțe și până la un cuantum total de 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită din costurile serviciilor de mobilitate, transport, cazare, repatriere (după caz).

Totodată, există cazuri când automobilul este imobilizat de o problemă tehnică în străinătate, iar proprietarul dorește returnarea acestuia la domiciliu. În situațiile în care automobilul s-a defectat la o distanță mai mare de 100 de kilometri de domiciliul proprietarului, iar repararea sa durează mai mult de 3 zile (de când a ajuns în service), BMW acoperă și până la 650 de euro din prețul transportării mașinii pe platformă.

Serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni tehnice este accesibil în majoritatea țărilor europene

Călătoriile în afara României cu automobilul BMW personal beneficiază de siguranță și confort suplimentare, mulțumită asistenței pe care BMW o oferă în numeroase ţări europene, în cazul unei defecţiuni tehnice.

Sistemul de asistenţă mobilă are acoperire în următoarele state europene: Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia şi Muntenegru, Suedia, Elveţia, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare) şi Turcia.

Indiferent dacă defecțiunea tehnică survine în România sau în una dintre țările menționate mai sus, serviciul de asistență este apelabil la numărul de telefon 0800.826.900 (în România) sau +4021.304.15.62 (în străinătate).

 

Garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni

BMW oferă pentru posesorii automobilelor înmatriculate pentru prima dată începând cu 1 ianuarie 2011, o garanție de mobilitate pentru servicii de asistență în cazul unei defecțiuni. Această garanție este valabilă pentru 24 de luni. Și este reînnoită automat pentru aceeași durată, când posesorii de automobile BMW efectuează schimbul de ulei la un partener de service BMW autorizat. Reînnoirea este făcută doar dacă nu au trecut mai mult de 10 ani de la data primei înmatriculări a automobilului.

Serviciul BMW de asistență în cazul unei defecțiuni tehnice este valabil și pentru mașinile importate, care au o vechime de maximul de 10 ani și fac schimbul de ulei la un service autorizat BMW din România.

 

SERVICIILE DE ASISTENȚĂ BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT

În cazul unui accident cu automobilul, starea fizică și psihică a celui de la volan și a pasagerilor face dificilă luarea celor mai bune decizii și comunicare eficientă. Sunt cruciale atât rapiditatea intervenției unităților de urgență, cât și instrucțiunile pe care le primesc pasagerii automobilului implicat în accident. În acest sens, serviciul de asistență oferit de BMW în caz de accident este esențial pentru siguranța pasagerilor. Acest serviciu este activ nonstop, în fiecare zi din an. Reprezentanții BMW specializați în aceste situații au grijă să-l îndrume pas cu pas pe posesorul automobilului BMW, pentru ca acesta să știe să se comporte la locul accidentului, dar și ulterior, în relația cu service-ul și compania de asigurări.

Desigur, toate automobilele, indiferent de marcă, aprobate în vederea fabricării în Europa după 31 martie 2018, trebuie să includă sistemul eCall, prin care efectuează automat sau manual un apel gratuit către numărul de urgență 112, când automobilul este implicat într-un accident rutier grav. Însă serviciile de asistență BMW aduc numeroase beneficii adiționale atât în cazul accidentelor minore, cât și al celor grave. Sunt avantaje care eficientizează atât operațiunile de salvare a pasagerilor, cât și procedurile de reparare a mașinii și de găsire a soluțiilor de mobilitate.

Serviciile BMW de asistență în cazul unui accident sunt disponibile doar pentru automobilele noi achiziționate de la un dealer autorizat BMW din România.

Apelarea printr-un singur click a serviciului BMW în caz de accident

Automobilele BMW echipate cu BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive şi Apelul de urgenţă BMW, disponibile din luna iulie 2017, fac foarte ușoară și rapidă apelarea call center-ului pentru serviciul de asistență BMW în caz de accident.

Multitudinea de senzori cu care este echipat automobilul detectează producerea accidentelor care survin la viteze mici. Și afișează automat pe ecranul iDrive un mesaj de avertizare, împreună cu opțiunea ca pasagerii să apeleze serviciul de asistență BMW printr-un singur click al controller-ului iDrive. Cu alte cuvinte, pasagerii nu trebuie să caute un număr de telefon pentru a apela serviciul de asistență. Totodată, poate fi folosită aplicația de smartphone BMW Connected, prin care se pot apela serviciile BMW în caz de accident sau defecțiuni ale automobilului.

Acest serviciu este dedicat accidentelor minore, când se rulează cu viteze reduse iar airbag-urile nu sunt declanșate. Apelul nu este activ când automobilul BMW este staționar și toate sistemele sale sunt închise. Însă pasagerii pot activa apelul și manual.

Desigur, în cazul accidentelor serioase este activat automat apelul de urgență BMW. Acesta este un serviciu de sine stătător. Iar în situațiile excepționale când airbag-urile nu sunt declanșate, deși accidentul a fost grav, agenții call center-ului BMW pentru accidente vor redirecționa apelul către serviciul BMW în caz de urgență. Bineînțeles, serviciile de intervenție vor fi contactate imediat.

Odată făcut apelul, sunt transmise informaţii relevante despre accident şi localizarea automobilului. Astfel, BMW contactează poliția locală în numele celui implicat, ceea ce ajută la intervenția rapidă a serviciilor de urgență.

Starea de funcționare a automobilului după accident este determinată pe baza informaţiilor oferite de șofer, dar şi a celor detectate de senzorii automobilului. De asemenea, pentru ca echipele de intervenție să salveze mai repede pasagerii, BMW oferă informaţii specifice. Precum cele despre punctele în care poate fi automobilul tăiat rapid şi sigur, unde se află bateriile, unde sunt montate airbag-urile. BMW a pregătit și o broșură specială care ghidează echipele de intervenție să aibă acces mai rapid la pasagerii din automobil. Se recomandă ca această broșură sub formă de pdf să fie tipărită și păstrată în spatele parasolarului din partea șoferului. Iar service-urile autorizate BMW pot furniza clienților autocolante care se lipesc la baza parbrizului și indică locul în care este păstrată broșura BMW pentru cazuri de urgență.

CLICK AICI pentru a accesa direct Broșurile pentru serviciile de urgență, dedicate fiecărui model din gama BMW.

 

Contactarea partenerilor de service BMW, a serviciilor de tractare și a companiei de asigurări

Serviciul de asistență BMW în caz de accident vine în sprijinul clienților săi din România și pentru repararea automobilului avariat. Cu acordul clientului, agentul de call center BMW contactează partenerul de service autorizat BMW și organizează tractarea mașinii. De asemenea, clientul poate fi asistat pentru elaborarea raportului către compania de asigurări. Toate acestea garantează că automobilul va beneficia de reparații tehnice realizate de service-uri autorizate BMW, folosindu-se doar piese orginale BMW și respectându-se normele de calitate impuse de constructorul german.

Disponibilitatea extinsă a apelului BMW în caz de accident 

Serviciul BMW pentru apel în cazul accidentelor ușoare a fost implementat din 2019, începând cu luna noiembrie. El este disponibil atât pentru modelele noi introduse de atunci, cât și pentru BMW Seria 6 Gran Turismo și BMW X3 (cu începerea producţiei din iulie 2017), sau pentru variantele actualizate ale modelelor BMW Seria 5 și BMW Seria 7 din generația curentă.

Pentru toate detaliile despre serviciile de care poate dispune propriul automobil BMW, vă îndrumăm să contactați dealerul BMW local.

 

 

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account