Pachetele BMW Service 5+ oferă reparații mai ieftine pentru modelele BMW mai vechi de 5 ani
BMW Service 5+ reprezintă o diversitate de pachete de service cu prețuri speciale pentru modelele BMW vechi de cel puțin 5 ani. Aceste pachete cu prețuri reduse sunt oferite în România exclusiv de service-urile dealerilor autorizați BMW.
Experiența mobilității premium se reflectă și în standardele serviciilor de întreținere disponibile pentru automobilele BMW. Iar constructorul german se asigură că toți posesorii de modele BMW beneficiază de cele mai bune standarde de service, indiferent dacă dețin automobile din gama actuală sau din generații anterioare. Din acest motiv dealerii autorizați BMW din România oferă pachete speciale pentru modelele BMW cu vârsta mai mare de 5 ani, cu avantaj client între 15% și 30% pentru piesele originale BMW. Sunt folosite doar piese de schimb originale BMW și tehnicienii instruiți la standardele BMW fac reparațiile folosind aparatură creată special pentru modelele mărcii bavareze. La acestea se adaugă transparența diagnosticării, mulțumită devizului digital BMW Smart Video Communication prin care clientul primește un clip video al inspecției tehnice.
Discount-ul pornește de la 15% și ajunge până la 30%, în funcție de partenerul de service ales
Pentru posesorii de modele BMW produse cu 5 ani în urmă pachetele din campania BMW Service 5+ oferă reduceri de preț între 15 și 30% în funcție de partenerul de service ales.
Pachetele BMW Service 5+ acoperă un spectru amplu de intervenții tehnice sau schimburi de piese. Ofertele variază în funcţie de serie, model, tipul motorului şi intervalul de service. Și toate serviciile sunt disponibile individual sau ca pachet.
Calculatorul online pentru pachetele BMW Service 5+
Transparența prețurilor pentru serviciile oferite de dealerii autorizați BMW din România este dovedită și de calculatorul online pentru pachetele BMW Service 5+. Este vorba despre configuratorul din site-ul oficial bmw.ro. Prin intermediul acestuia clienții pot descoperi prețurile speciale pentru pachetele de intervenții tehnice dedicate modelelor BMW care au fost produse cu măcar 5 ani în urmă.
Cu doar câteva click-uri, configuratorul afișează rapid prețurile pentru pachetele din campania Service 5+. Nu trebuie decât selectat dealerul preferat din rețeaua BMW, modelul BMW și anul de producție al acestuia, precum și seria de șasiu a automobilului (VIN). Și mai trebuie precizat că este necesară scrierea VIN-ului cu litere mari. Apoi, calculatorul de prețuri prezintă toate pachetele de service disponibile pentru modelul BMW specificat, precum și prețurile.
Desigur, trebuie amintit faptul că în site-ul bmw.ro există și un formular în care posesorii de modele BMW pot introduce seria de șasiu (VIN) pentru a afla dacă există în derulare o campanie de chemare în service. Aceste campanii au rolul de a rezolva defecțiuni care pot afecta loturi din anumite generații de modele BMW.
CLICK AICI pentru a accesa formularul de verificare a chemărilor în service.
Pachetele BMW Service 5+ cuprind o diversitate de intervenții tehnice
Lista de pachete de service este foarte cuprinzătoare. Include schimburile de ulei de motor, sau înlocuirea filtrelor de aer, ulei și combustibil. Dar sunt listate și costurile pentru schimbarea turbocompresorului, ambreiajului, plăcuțelor și discurilor de frână, curelei pentru compresorul de aer condiționat. Sunt expuse prețuri și pentru înlocuirea bateriei, alternatorului, parbrizului, ștergătoarelor de parbriz etc.
După ce clienții bifează pachetele de service dorite, configuratorul prezintă prețul total precum și opțiunea de programare în service-ul dealer-ului BMW selectat.
De asemenea, sunt afișate datele de contact ale dealerilor autorizați BMW. Astfel, utilizatorii configuratorului pentru pachetele Service 5+ pot suna dealerii autorizați BMW pentru a afla mai multe detalii despre prețuri, intervenții tehnice și ofertele disponibile.
Reparațiile respectă cele mai înalte standarde de calitate impuse de BMW la nivel internațional
BMW Group impune aceleași standarde stricte de calitate pentru toți dealerii săi autorizați, pe întregul mapamond. Instruirea tehnicienilor, aparatura de diagnosticare, procedurile transparente din service și folosirea exclusiv a pieselor originale BMW asigură că intervențiile realizate la service-urile dealerilor din rețeaua BMW oferă o garanție a calității superioară oricărui service neautorizat.
Service-urile dealerilor autorizați BMW realizează inspecția tehnică și reparațiile folosind aparatură proiectată special pentru modelele constructorului german. Astfel, oferă cel mai înalt nivel de precizie în diagnosticarea stării tehnice a mașinii. Sunt software-uri și proceduri dedicate fiecărei generații de modele BMW. Asta înseamnă că problemele tehnice sunt clar identificate, deci nu se fac decât intervențiile și schimburile de piese necesare. Drept urmare și costurile pentru reparații sunt eficientizate.
Esențiale sunt și cunoștințele și experiența tehnicienilor. Aceștia fac sesiuni de instruire constante, atât în atelierele de service din România, cât și în centrele din străinătate. De asemenea, în România vin instructori și specialiști care ajută la implementarea standardelor optimizate de funcționare a atelierelor tehnice din rețeaua autorizată de BMW.
Toți posesorii de modele BMW beneficiază de aceste standarde, indiferent dacă mașinile sunt din gama actuală sau din generațiile precedente.
Service-urile dealerilor autorizați BMW folosesc doar piese de schimb originale BMW
Performanțele și calitatea premium care stau la baza reputației modelelor BMW reflectă standardele pieselor din care sunt construite modelele mărcii bavareze, precum și rigoarea procesului de producție. Altfel spus, un model BMW îți oferă experiența veritabilă de BMW doar dacă îi înlocuiești piesele cu unele originale. Plăcerea condusului, durabilitatea, eficiența și siguranța sunt restabilite la nivelul optim proiectat de BMW doar dacă toate piesele de schimb sunt originale. Numai un ansamblu de piese originale BMW poate livra ținuta de drum pe care mașina o putea oferi când era nouă.
Investiția în piesele originale BMW se justifică prin faptul că acestea oferă cel mai bun raport între calitate și preț. Deoarece piesele originale au durabilitate mai mare decât cele aftermarket. Posibilele prețuri mai mici pentru unele piese neoriginale sunt doar un avantaj aparent, deoarece acestea se uzează mai repede decât piesele veritabile BMW. Deci trebuie schimbate mai des, ceea ce adună costuri mai mari decât prețul pieselor originale BMW. Mai mult de atât, nici funcționarea mașinii și performanțele nu sunt la nivelul înalt pe care îl asigură un BMW întreținut doar cu piese de fabrică.
De exemplu, ștergătoarele de parbriz generice nu urmează perfect curbura pe care o are parbrizul unui model BMW. Fiindcă acest tip de ștergătoare neoficiale sunt concepute pentru modelele mai multor mărci de automobile.
Și în cazul plăcuțelor de frână se va simți o diferență în ceea ce privește performanțele și rezistența la uzură. Deoarece plăcuțele de frână originale BMW au o compoziție optimizată pentru fiecare model din gama BMW. Această compoziție dedicată nu se regăsește în cazul plăcuțelor de frână fabricate de producători terți. Și, drept urmare, nu oferă puterea de frânare și siguranța pentru care sunt calibrate sistemele de frânare BMW.
Piesele noi originale BMW au garanție de până la 2 ani
O dovadă clară a calității este și garanția de până la 24 de luni care este oferită de dealerii autorizați BMW pentru numeroase piese originale noi. Această garanție de 2 ani nu include și unele componente precum plăcuțele de frână sau filtrele de aer.
De asemenea, trebuie subliniat că toate intervalele recomandate pentru întreţinerea optimă a modelelor BMW sunt bazate pe durata de viaţă a pieselor originale BMW.
Pachetele Service 5+ pentru modelele BMW mai vechi de 5 ani mențin și valoarea de revânzare a mașinii
BMW se asigură că modelele pe care le-a produs își păstrează cât mai mult timp fiabilitatea și ținuta de drum care oferă plăcerea condusului, precum și o valoare de revânzare cât mai favorabilă pentru clienți. Astfel, BMW oferă piese originale pentru modelele sale până la cel puțin 12 ani după ce acestea ies din producție. Drept urmare, posesorii de modele BMW din generațiile anterioare dispun de piesele originale BMW pentru a menține automobilele în stare optimă.
Totodată, pachetele Service 5+ nu sunt singurele cu prețuri avantajoase pe care BMW le oferă pentru clienții din România. De exemplu, pachetele BMW Service Inclusive sunt alternative care fac mai eficientă și ușoară întreținerea mașinii. În acest caz, dealerii autorizați BMW oferă pachete de service speciale atât pentru automobilele BMW noi, cât și pentru cele rulate. Beneficiul major este faptul că pentru pachetele BMW Service Inclusive se plătește o sumă fixă o singură dată. Deci clienții sunt protejați de eventuale fluctuații ale prețurilor și nu trebuie să plătească prețuri individuale mai puțin eficiente. În acest mod clienții economisesc sume importante. Mai mult de atât, clienții pot alege pachetele BMW Service Inclusive pe care le consideră cele mai eficiente. Acestea includ o varietate de intervenții pentru toată durata de timp sau kilometrajul pe care le-a selectat clientul.
CLICK AICI pentru a afla mai multe detalii despre BMW Service Inclusive.
Devizul digital „BMW Smart Video Communication” asigură transparența și calitatea inspecțiilor tehnice
Nu în ultimul rând, avantajele de preț și calitate oferite de pachetele BMW Service 5+ sunt completate și de transparența devizului digital BMW Smart Video Communication. Mai exact, service-urile dealerilor autorizați BMW trimit clienților un clip video al inspecției tehnice. Astfel este dovedit profesionalismul procesului de diagnosticare a problemelor pe care le prezintă mașina. Tehnicienii dealerilor autorizați filmează verificarea tehnică a automobilului. Și explică în acest clip video starea mașinii, problemele descoperite, precum și reparațiile și schimbările de piese pe care le recomandă.
Clientul primește clipul video împreună cu devizul digital, sub forma unui link pe care dealerul autorizat BMW îl trimite prin sms, e-mail sau aplicația My BMW. În devizul digital sunt listate operațiunile tehnice recomandate. Clientul apoi își oferă acordul pentru reparațiile și schimbul de piese care sunt imperios necesare, sau pe care le consideră necesare la acel moment. Așadar, mulțumită devizului digital, clienții care apelează la service-urile dealerilor autorizați știu exact costurile și timpul care se alocă operațiunilor tehnice și iau decizii în funcție de bugetul de care dispun.
Acest deviz digital care integrează și inspecția tehnică filmată este oferit exclusiv de service-urile dealerilor autorizați BMW. Și reprezintă o garanție pentru standardelor de calitate și profesionalism superioare față de atelierele de service neautorizate.
De asemenea, devizul digital BMW Smart Video Communication este foarte util și în cazul vânzării mașinii. Fiindcă atestă starea tehnică a mașinii, iar proprietarul are astfel un argument care suține prețul de vânzare.