Seria X, Y, Z : Deci, ce e Seria Y si unde s-ar putea integra?

Ce a inceput saptamana trecuta ca un simplu zvon, s-a dovedit a fi astazi mai mult decat atata. Potrivit surselor apropiate de BMW, compania exploreaza intr-adevar aceasta idee si cauta sa vizualizeze unde s-ar incadra aceasta idee. Modele Y ar putea deveni un hibrid intre doua alte serii populare: vehicule X ”sport activity” si sportivele, dinamicele roadstere Z.
Deoarece multi dintre voi au lasat ieri, comentarii intrebatoare despre acest model Y1, noi am cautat mai adanc, si inca o data Scott, de la GCZ, vine sa ne lumineze. Dupa ce am citit scurta lui descriere despre „ce, unde si de ce”, Seria Y suna destul de bine pentru noi. Sigur, este inca cale lunga si proiectului ar putea ajunge strivit ca si multele alte modele anterioare, dar hei … permiteti-ne sa bucuram de acest moment. Si de asemenea, bucuria vine de la faptul ca industria auto se schimba, evolueaza si se dezvolta.
Stim ca modificarile sunt grele, dure pentru oameni si de cele mai multe ori acestea sunt respinse, dar noi trebuie sa privim cu nerabdare spre viitor si felul in care ne uitam la masini, sau chiar la modul in care trebuie sa le utilizam.
BMW X Coupe Concept descris aici
Seria X identifica gama de Sport Activity Vehicles, cum ar fi X5, X3, X6 si foarte curand X1.
Seria Z identifica gama de Sporting Roadsters si anume Z4, si in viitor poate Z2.
Unde se va incadra Y.S-a observat ca unii clienti sunt in cautarea unor SAV mai sportive, si desi le este pe plac modelul X5, a fost ceva ce lipseste in ceea ce priveste modul in care conceptul X5 a ramas anonim spre deosebire de concurentii acestuia. O forma pentru fiecare marca, de unde a aparut si discutia privind X6, primul Sport Activity Coupe al lumii.
Chiar si dupa introducerea BMW X6 s-au identificat unii clienti, care si-ar putea dori un pic mai mult de la identitate si creativitate unui Sport Activity Coupe.
Identificat ca fiind un concept si o idee de creatie, Seria Y are scopul de a fi un hibrid intre un X, si aura unui model Z. Fiind bazat pe acelasi cadru ca al portofoliului BMW Seriei 1, costurile pot fi foarte eficiente pentru o masina concept. Primele propuneri descriu un mic sedan cu forma de coupe, cu o pozitie de conducere ridicata, dar nu pentru a satisface cerintele unor terenuri accidentate.
Tehnologia solara va fi introdusa pe urmatoarea generatie Seria 1 ca si o caracteristica a programului Efficient Dynamics.
Desi prevazuta strict ca un doua locuri, interiorul va fi unul orientat spre sportivitate si va fi alcatuit din materiale ca neopren sau piele sintetica de rechin intinsa ca pe cadrul unui zeppelin, si ca un plus la toate acestea va avea un bord din aluminium.
In viitor, BMW se va concentra pe aceasta idee de concept, iar daca raspunsul primit va fi unul pozitiv ne asteptam ca in cativa ani sa putem vedea pe strazi acest model Y. Momentan este doar o propunere de creativitate.
