Vanzarile de masini BMW M au crescut in 2010 cu 14,2%
Divizia BMW M a dat publicitatii cateva date despre vanzarile de masini M in 2010. Rezultatele au fost excelente pentru BMW M, caci vanzarile au crescut cu 14,2%, pana la 16.967 unitati. La cresterea vanzarilor per total au contribuit si vanzarile de pachete M Sport, optiunile speciale pentru masinile BMW Individual dar si cursurile de pilotaj organizate.
Si pentru 2011 divizia se asteapta la performante bune, datorate de pachetele M Sport extinse la mai multe modele, datorita gamei BMW Individual si lansarii noului BMW Seria 1 M Coupe. Totodata, pe viitor sarcina de a construi vehicule speciale si de securitate BMW va cadea tot in responsabilitatea diviziei BMW M.
Iata principalele puncte extrase din comunicatul official emis de BMW M GmbH cu aceasta ocazie:
- Cea mai bine vanduta masina M este BMW M3 Coupe cu 5.729 unitati vandute, la care se adauga si 1.843 BMW M3 sedan. Urmeaza vanzarile de modele BMW X5 M si BMW X6 M, care au totalizat 2.778 si respectiv 3.082 unitati.
- Cea mai importanta piata pentru masinile M ramane SUA, unde vanzarile au crescut cu peste 6%, pana la 6.821 unitati. A doua piata este cea germana, unde s-au vandut 1.716 unitati, dupa care urmeaza Marea Britanie si Irlanda de Nord cu 1.264 unitati. Cea mai dinamica crestere poate fi observata pe piata chineza, unde vanzarile au crescut cu 355% pana la 1.088 unitati, China devenind astfel a patra piata ca volum pentru masinile M.
- Numarul de pachete M Sport produse a fost in 2010 de 138.800 unitati, iar principalele piete pe care acestea s-au vandut au fost Marea Britanie si Irlanda de Nord, Germania, SUA. Pachetele M Sport sunt disponibile pentru aproape toate modelele, de la Seria 1 la Seria 7, Z4, X5, cele mai noi modele adaugate pe lista fiind BMW X3 si X1.
- Si in zona BMW Individual numarul de optiuni produse a crescut cu 46% pana la 24.155 optiuni. Cele mai cerute s-au situat in zona nuantelor de vopsea, a jantelor din aliaj si a elementelor distinctive de interior. Germania ramane cea mai importanta piata pentru programul de personalizare BMW Individual, urmata de SUA.
- Programele de pilotaj organizate de BMW M GmbH, si care includ BMW Driving Experience and MINI Driving Experience au inregistrat un numar sporit de participanti, si anume 12.945 (crestere de 21% fata de 2009). BMW M ofera si cursuri de pilotaj pentru vehiculele de securitate BMW – in 2010 numarul cursantilor a fost de 200.
Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro