Alpina B7 Bi-Turbo revine în atenția noastră

Alpina B7 Bi-Turbo revine în atenția noastră

alpina b7 bi-turbo

Alpina B7 Bi-Turbo, pe lângă faptul că este cel mai rapid model din gama actuală, se laudă și cu faptul că este cel mai scump. Ce-i drept, la aproape 245 de euro pentru fiecare cal-putere al V8-ului supraalimentat, vârful de gamă Alpina are cu ce se lăuda.

Motivul pentru care vorbim din nou despre Alpina B7 Bi-Turbo este o nouă serie de imagini, realizate la tură scurtă prin San Francisco, ocazie numai bună pentru ca cei de la Alpina să ne reamintească faptul că au în portofoliu una dintre cele mai rapide limuzine premium din lume. Și nu oricum, ci cu ampatament lung, tracțiune integrală și un design care întoarce capete, oricât de liber ar fi mediul virtual în care admiri mașina. Pentru că da, va fi foarte greu să vezi una pe stradă.

Cu un V8 de 4,4 litri care în mod normal echipează noul BMW 750i și care, tot în mod normal, dă bice la numai 450 de cai-putere și 650 Nm. În condițiile în care noul 750i iese pe poarta fabricii BMW echipat cu tracțiune integrală și ampatament lung, cele 1.990 de kilograme accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde. Ceea ce pare o eternitate pe lângă ce promite Alpina B7 Bi-Turbo. Totodată, BMW 750Li xDrive iese de pe aceeași poartă cu un preț de listă de 121.860 de euro, cu TVA inclus. Adică fix 270,8 euro pe fiecare cal-putere. Adică da, un cal-putere din 750Li xDrive este mai scump decât un cal-putere din Alpina B7 Bi-Turbo. Și care e relevanța? Păi… niciuna.

alpina b7 bi-turboAcum, Alpina B7 Bi-Turbo mai are ceva în plus față de 750Li xDrive și anume imaginile de presă. Mult mai fotoșopate, dar cu siguranță mai impresionante și mai atractive și cu mult mai mare potențial de a deveni wallpapere pe ecranul tău digital. Revenind însă la ce ne doare, adică la motorul de sub capota lui Alpina B7 Bi-Turbo, el dezvoltă fix 608 cai-putere între 5.750 și 6.250 de rotații pe minut și 800 Nm disponibili între 3.000 și 5.000 de rotații pe minut. Echipat cu transmisia ZF 8HP75, Alpina B7 Bi-Turbo rupe asfaltul de la 0 la 100 km/h în numai 3,7 secunde. În condițiile în care greutatea mașinii este 2.110 kilograme. Și încă ceva: Alpina B7 Bi-Turbo are o viteză maximă de 330 km/h! Adică 2,1 tone pot merge, teoretic, cu 330 km/h, ceea ce înseamnă că cei 5.250 de milimetri ai lungimii mașinii pot, tot teoretic, să oprească în siguranță dacă, din întâmplare, apare ceață pe Autoban. Prețul de listă, pe configuratorul Alpina, este de 148.800 de euro, cu TVA de 19% inclus în preț. Asta înseamnă vreo 26.000 de euro în plus față de 750Li xDrive. Și ai tot ampatament lung, tot tracțiune integrală, tot suspensie pneumatică și toate celelalte jucării disponibile pe vârful de gamă bavarez.

alpina b7 bi-turboPrin urmare, dacă mâine ai câștiga la loto, ce ai alege:
BMW 750Li xDrive sau Alpina B7 Bi-Turbo?

Descoperă colecția BMW M și oferă-ți un cadou special:

colectia bmw m

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account