BMW ALPINA D4 Bi-Turbo

BMW ALPINA D4 Bi-Turbo

Compania de tuning ALPINA are o istorie extrem de bogată atunci când vine vorba de a aduce îmbunătățiri semnificative modelelor BMW. De data aceasta discutăm despre BMW ALPINA D4 Bi-Turbo.

BMW_ALPINA_D4_BITURBO_01

BMW Seria 4 Coupe și Convertible au intrat pe mâna celor de la ALPINA, iar rezultatele sunt destul de impresionante. Cele două modele au la bază motorul diesel cu șase cilindri în linie, de 3,0 litri, ce echipează versiunile 430d. În mod normal, puterea maximă dezvoltată de această versiune a motorului este de 258 CP și 560 Nm, iar în cazul versiunilor 435d xDrive, puterea ajunge la 313 cai-putere, iar momentul maxim crește la 630 Nm. Cu toate acesta, modele BMW ALPINA D4 Bi-Turbo dezvoltă 350 de cai-putere și un cuplu de 700 Nm. Impresionant, nu?

BMW_ALPINA_D4_BITURBO_10

Pentru a reuși acest lucru, ALPINA a “umblat” la sistemul de admisie, dar și la cel de răcire. Motorul de bază beneficiează de supra-alimentare în două faze, de injecție în rampă comună, precum și de o turbină cu geometrie variabilă. Optimizând presiunea gazelor de evacuare și răcirea lor printr-un nou sistem de răcire, puterea a fost maximizată, la fel și momentul motor. Prin urmare, sprintul 0-100 km/h pentru BMW ALPINA D4 Bi-Turbo Coupe este de 4,6 secunde și de 5,0 secunde pentru versiunea Cabrio. În plus, viteza maximă pentru versiunea Coupe este de 278 km/h, în timp ce BMW ALPINA D4 Bi-Turbo Cabrio accelerează până la 275 km/h. Consumul mediu pentru ambele modele variază între 5,3 și 6,6 l/100 km.

BMW_ALPINA_D4_BITURBO_07

Pentru a face față cuplului suplimentar, transmisia automată cu opt trepe a modelelor de serie a fost modificată special, în colaborare cu ZF, pentru a oferi cei mai buni timp de schimbare a treptelor. Profitând de aceste modificări aduse transmisiei, cuplul maxim este disponibil de 1.500 de rotații pe minunt, astfel că șoferul se bucură de un moment motor uriaș, de la turații joase.

Pentru a oferi un comportament dinamic de excepție modelelor BMW ALPINA D4 Bi-Turbo, puntea spate beneficiază de un diferențial mecanic cu alunecare limitată pentru a crește nivelul de aderență. Mai mult, modelele au parte de suspensia adaptivă sport ALPINA, ce vine la pachet cu amortizoare reglabile electronic, au “arcuri” auxiliare, dar și cu bare anti-ruliu. Jantele, pe 19 sau 20 inch, sunt încălțate cu anvelope Michelin Super Sport.

BMW_ALPINA_D4_BITURBO_12

Printre modificările aduse interiorului se numără volanul ALPINA, finisat manual, îmbrăcat în piele LAVALINA și cusut în culorile clasice ALPINA: albastru/verde. Butoanele pentru schimbarea treptelor de viteze – ALPINA SWITCH TRONIC – sunt integrate perfect în spatele volanului. Indicatoarele de bord sunt și ele modificate și au un design cât se poate de clasic și de limpede.

BMW_ALPINA_D4_BITURBO_09

Prețul în Germania pentru BMW ALPINA D4 Bi-Turbo Coupe începe de la 58.600 euro, iar versiunea Cabrio are un preț de listă de 64.800 euro.

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account