BMW i3 – O noua randare

In 2013 BMW are de gand sa revolutioneze piata de vehicule electrice premium. Primul model complet electric care va fi lansat in cadrul programului Project i este vehiculul Megacity, care de curand a primit denumirea i3. i3 face acum parte din sub-brandul i si este unul din cele mai mari pariuri puse de BMW in toata activitatea companiei.

Primite initial cu scepticism, BMW Megacity Vehicle si Project i au devenit incet unele din cele mai incitante proiecte din cadrul BMW: inginerii, designerii si oficialii au inceput sa sustina noua directie si entuziasmul produs de ideea construirii unui nou sub-brand de la zero a invins toate temerile pe care le mai aveau.

Proiectul sta sub umbrela sustenabilitatii maxime: inca de la procesul de productie, incepand cu primul furnizor, trecand la reciclarea componentelor in momentul terminarii ciclului de viata a vehiculului. Astfel, sustenabilitatea bazata pe calitatea de a folosi materiale prietenoase cu mediul, eficienta economica si compatibilitatea sociala trebuie sa fie principalul factor de progres al procesului.

Masina utilizeaza materiale usoare din fibra de carbon. BMW este de parere ca a gasit o modelitate total radicala de a produce caroserie de tip monococa din fibra de carbon, la costuri scazute si perfect compatibila cu productia de serie, ce va reduce semnificativ greutatea vehiculului Megacity, imbunatatind nu doar autonomia de drum cat si acceleratia. S

La lansare vehiculele Megacity vor fi oferite in varianta cu doua usi si patru locuri. Masina va avea o lungime de cca 4 m. In viitor, sub-brandul MCV va include inca doua modele. Primul va fi lansat in 2015 si este denumit ICV, prescurtarea de la Intracity Vehicle, si va fi o masina cu doua usi si doua locuri. In 2017 va fi lansat UCV – Urban Commuter Vehicle – care va fi mai lung decat MCV initial, va avea patru usi si va putea transporta cinci pasageri.

Familia de masini Megacity va mosteni valorile de baza ale BMW, masinile vor arata si se vor conduce ca un produs premium, si nu vor reprezenta un compromis intre aspect, performanta si siguranta. Citandu-l pe von Hooydonk, “Masina arata stabila, are o pozitie inaltata la volan si inspira siguranta. Poate ca unele simboluri BMW vor fi omise la MCV, dar vor fi inserate in locul acestora alte elemente de design, elemente care pot transforma masina intr-un sub-brand.”

BMW Megacity este propulsat de o baterie litiu-ion cu capacitate de 35 kWH, amplasata sub podeaua vehiculului. Propulsia spate ramane element component al filosofiei BMW, astfel ca puterea este transmisa rotilor spate printr-un motor electric amplasat in spate, ce livreaza 150 CP. Autonomia de rulare asteptata este de maxim 160 km, iar viteza maxima de 153 km/h.

Detaliile complete, inclusiv designul de ansamblu si stilul sunt inca in curs de definitivare, dar schitele initiale si informatiile publicate ii inspira pe artistii grafici sa realizeze pe calculator imagini posibile ale viitorului BMW i3. Cea mai recenta imagine provine de la Car and Driver.

Fiti la curent cu cele mai noi stiri din lumea BMW si de pe telefonul mobil, accesand m.bmwblog.ro

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account