SPION: Fotografii noi cu prototipul viitorului BMW M3 (G80)

BMW-M3-CS

Viitoarea generație G80 a legendarului BMW M își va sărbători premiera oficială anul viitor. Până atunci, prototipurile camuflate își continuă nestingherite faza de testare, atât pe drumurile publice și pe circuitele închise. În cele mai recente fotografii spion, viitorul M3 a fost surprins în timp ce efectua o serie de tururi rapide pe legendarul circuit Nürburgring din Germania. Ca și element definitoriu al părții frontale, noul M3 Sedan va împrumuta design-ul următoarei generații Seria 4 (codificare G22 / G23 / G26), adăugând acestui pachet stilistic și detaliile specifice BMW M.

BMW-M3-CS

Noua mască frontală va fi cu adevărat îndrăzneață și, cu siguranță, va stârni o serie de controverse acerbe între fanii mărcii, exact ca în vremea faimosului Chris Bangle. Grila de radiator de dimensiuni impresionante va fi preluată de pe prototipul BMW Concept 4 care a debutat în cadrului ediției 2019 a Salonului Auto de la Frankfurt. Principalul punct de atracție îl vor constitui grila unită în partea centrală și farurile înguste cu tehnologie BMW Laser, care se vor extinde cel mai probabil până aproape de aceasta.

Deși prototipul de test fotografiat în cele mai recente capturi spion era echipat cu o grilă în care barele erau dispuse vertical, este de așteptat ca, pentru seria G80 M3, acestea să fie duble și orientate orizontal pentru a oferi mai multă profunzime și dimensiune vizuală grilei. Partea inferioară a barei de protecție față va fi desenată în stil BMW M și va conține prize de aer cu dimensiuni generoase ce vor accelera fluxul de aer indus către motor și frânele față. Întreaga caroserie a mașinii va beneficia de panouri pentru aripile față și spate modificate, în timp ce roțile de dimensiuni mari din aliaj cu design M vor accentua caracterul brutal al viitorului M3. În spate, evacuările de tip quad vor sublinia încă o dată ca G80 nu este un oarecare Seria 3. În interior, stilul familiar BMW M se va remarca prin butoanele roșii M1 și M2 de pe volanul M și noul selector electronic de viteze care echipează și noile modele M8 / X5 M / X6 M.

BMW-M3-CS

Viitorul G80 M3 va fi oferit în cele două versiuni de putere: standard și Competiție. Cele 2 variante vor fi motorizate de noul agregat S58 care a debutat anul acesta pe noile F97 X3 M și F98 X4 M. Derivată din familia motoarelor B58, uzina de forță sub numele de cod S58 specifică BMW M are o arhitectură cu șase cilindri dispuși și tehnologie TwinPower Turbo, dezvoltând o putere maximă de 353 kW / 480 CP pentru varianta M3 și 375 kW / 510 CP în cazul modelului M3 Competition. Cuplul maxim de 600 Nm este livrată constant pe o plajă larga de turație între 2600 și 5950 rpm.

BMW-M3-CS

Pentru prima dată în istorie, noul G80 M3 va utiliza o platformă tehnică cu transmisie integrală M xDrive ce va oferi două moduri de  tracțiune: 4WD și 4WD SPORT. În comparație cu modelul M5, modul spate 2WD nu va fi disponibil, dar configurația 4WD SPORT va fi suficientă pentru a oferi senzații tari și pentru a permite o mai mare libertate de derapaj controlat, datorită cuplului suplimentar direcționat către puntea spate. De asemenea, viitorul M3 Sedan ar putea păstra cutia de viteze manuală ca opțiune, pe lângă transmisia standard M Steptronic cu 8 trepte. În afară de viitoarele modele G80 M3 și M3 Competition, este posibil să vedem la stradă și modele ceva mai neastâmpărate precum M3 CS sau chiar M3 CSL, bineînțeles cu lansare programată după anul 2021.

[Foto spion: Motor Authority]
BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account