BMW M4 by Carbonfiber Dynamics

BMW M4 by Carbonfiber Dynamics

BMW M4 by Carbonfiber Dynamics este o ca un copil cu mai multe moașe, unde fiecare încearcă să-și aducă aportul și să dea sfaturile cele mai bune. Atunci când vrei să dezvolti o mașină și apelezi la cel puțin cinci tuneri diferiți, șansele ca ceva să iasă prost sunt destul de mari. Totuși, în cazul de față, nemții de la Carbonfiber Dynamics s-au descurcat admirabil.

Cu numele de cod M4R, acest BMW M4 by Carbonfiber Dynamics va servi ca imagine pentru tunerul german pentru că în kit-ul de caroserie sunt incluse componente de la mai mulți producători, din aproape toată lumea. De exemplu, întreaga bară față este livrată de 3D Design, din Japonia, și este construită integral din carbon. Pragurile laterale ce completează pachetul aerodinamic sunt produse de Varis, în timp ce capota din fibră de carbon este furnizată de MTC Design și își găsește inspirația în cea a modelului M4 GTS. Micul eleron din spate este produs tot de janponezii de la Varis, în timp ce roofbox-ul, din carbon integrat, vine de la 56°NORD și este testat până la viteze de 300 km/h. Volumul roofbox-ului c echipează acest BMW M4 by Carbonfiber Dynamics este de 405 litri, iar accesul 360 de grade este atuul acestui accesoriu. Și pentru ca designul să fie complet, wrap-ul în stil GT4 este realizat de Revowrap.

BMW M4 Carbonfiber DynamicsAcum știm cu toții că tot acest efort ar fi fost practic în zadar dacă nu s-ar fi întâmplat câteva lucruri și sub capotă. Se pare că de la cei 431 de cai-putere ai unui M4 stock, proiectul BMW M4 by Carbonfiber Dynamics livrează fix 700 CP și 800 Nm. Adică suficienți de mulți pentru ca mașină să acclereze de la 100 la 200 km/h în 5,9 secunde. Cu ideile și soluțiile pentru creșterea puterii au venit cei de la Burger Motorsport care au livrat un „box” customizat ce livrează puterea dorită la o apăsare de buton. Conductele sistemului turbo vin de la BMS Alu Chargepipes, asemeni și sistemului de injecție cu metanol. Turbinele TTE 6XX au fost revizuite, Akrapovic furnizează evacuare, în timp ce boost-ul crescut la 2,3 bar închide cercul vicios al obținerii celor 700 de cai-putere pentru BMW M4 by Carbonfiber Dynamics.

BMW M4 Carbonfiber DynamicsMai departe, Dodson Motorsport a furnizat un nou ambreiaj pentru că ținând cont de cei 800 Nm toată lumea a fost de părere că cel original nu a fi rezistat nici măcar unui dru până la piață. Sistemul de frânare vine de la Mov’it și are discuri mai mari, de 392 mm pe față cu șase pistonașe și 380 mm pe spate, cu patru pistonașe. Suspensia Bilstein B16 EDC are grijă ca mașina să stea pe drum, în timp ce jantele pe inch de la 6sixty sunt încălțate cu anvelopele Proxes R888R Semislicks (265/30/R19; 305/30/R19) de la Toyo.

BMW M4 Carbonfiber DynamicsAcest copil năstrujnic al tuningului ce nu ține cont de granițe va fi prezentat la Essen și încearcă să ne demonstreze că dacă proiectul are un cap limpede, atunci toți ceilalți implicați în proiect își vor face treaba așa cum trebuie.

BMW Motorrad

Comentarii

©2025 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account