BMW 335xi Bag Riders – Ce se întâmplă în Las Vegas…

Se spune că ce se întâmplă în Las Vegas râmâne în Las Vegas, dar noi nu avem cum să nu vă povestim despre acest BMW 335xi. Aia e, rupem tăcerea și încâlcăm regulile de dragul de a împărtăși cu toată lumea ce ne văd nouă ochii. Poate ne-a scăpat ceva…
SEMA este un salon care adună în același loc o industrie mondială de 30 miliarde de dolari pe an și care atrage în Las Vegas constructori din toată lumea, toți cu aceeași intenție – să iasă în evidență. Vin aici și service-uri specializate și customizatori și fabricatori de piese aftermarket, dar și cluburi, găști de pasionați. Cei din urmă vin să-și promoveze un stil de viață, să se distreze și să recruteze oameni noi, dar nu le-ar fi ușor fără ceva care să capteze atenția publicului.
Bag Riders sunt niște băieți care reprezintă un stil de a prepara o mașină – trântitul. Deși Stanceworks fac un lucru asemănător, Bag Riders sunt ăia care duc trântitul la un alt nivel, până ce mașina scoate scântei atunci când merge pe asfalt. Un astfel de proiect este și acest BMW 335xi coupe echipat cu un body kit Liberty Walk. Trebuie să știți că un BMW 335i E92 este acum foarte accesibil pe piața second hand – o să găsești unele mai ieftine decât un 320 diesel. Bag Riders erau în căutarea unui cobai, iar acest BMW 335i le-a apărut în cale cu doar 26.000 de mile la bord. Mașina a suferit mai multe modificări și a trecut prin mai multe mâini până ce a ajuns să dea cu burta de asfalt – unii s-au ocupat de partea mecanică, alții de caroserie, de montarea suspensiilor, a jantelor, detalierea mașinii, etc.
După ce au așteptat șase luni pentru a pune mâna pe wide body kit-ul de la Liberty Walk, mașina a fost tăiată cu flexul, întoarsă pe toate părțile și înfoliată cu un vinil 3M roșu mat, operațiune care a consumat 77 de ore de muncă și multe aripioare de pui picante.
Sub capotă mașina a primit un set de turbine Vargas Stage 2 TD04, un sistem de admisie AFE și un chip Burger Tuning. Odată cu căluții în plus mașina a primit și un set de frâne Forge Motorsport de 380 mm, plus un rollcage, niște extinctoare și centuri de siguranță cu prindere în patru puncte. Jantele sunt niște Rotiform TMB de 19 inci, iar suspensiile au fost înlocuite cu unele Air Lift. Mașina se află acum la standul Air Lift și așteaptă să fie admirată. Noi vă lăsăm aici cu un clip de pe vremea când era albastră.
Sursa – Stanceworks
