Test BMW Seria 3 BPS: ce înseamnă BMW Premium Selection?

Test BMW Seria 3 BPS

Materialul acesta – „Test BMW Seria 3 BPS” – nu este un test drive propriu-zis, ci mai degrabă o încercare de a afla exact ce înseamnă BMW Premium Selection și cu ce vine acest serviciu în favoarea celor interesați de achiziționarea unui model BMW rulat.

Mașina pusă la dispoziție pentru acest „Test BMW Seria 3 BPS” vine, în cazul de față, de la cel mai nou dealer BMW din București – BMW AutoCobălcescu – și este, în teorie, un model rulat care acum se află la vânzare cu un preț preferențial. BMW Premium Selection reprezintă una dintre diviziile ce comercializează modele BMW rulate și se evidențiază prin faptul că mașinile incluse în această selecție trebuie să îndeplinească câteva condiții destul de stricte, care să asigure un standard ridicat al calității, fiabilității și siguranței. Știm cu toții că poți să-ți iei un BMW Seria 3 și „din târg”, care a fost condus întotdeauna de o bătrânică, numai până la supermarket sau pe autostradă, numai la viteze mici și a rulat doar câteva zecii de mii de kilometri în cei cinci sau șase ani ai mașinii. „Accept orice verificare!” e valabil numai până la verificare propriu-zisă și ai șanse mari să cumperi o mașină care nu doar că n-a fost condusă de o bătrânică, dar poate n-a fost ținută nici în garaj, care poate a avut și ceva incidente și al cărei rulaj nu este întotdeauna cel afișat în bord. Pentru a evita toate neplăcerile pe care ți le poate cauza o astfel de țeapă achiziție, noi zicem că e o idee bună să arunci un ochi pe ce-ți propune BMW AutoCobolăcescu în selecția de modele încadrate la BMW Premium Selection.

BMW Seria 3 BPS

Test BMW Seria 3 BPS: „avantaj client” care înseamnă o reducere considerabilă

Modelul din testul nostru este un BMW Seria 3 Sedan, în versiunea de motorizare 320d xDrive, cu transmisia automată Steptronic și alte lucruri simpatice care-ți fac viața mult mai frumoasă. Practic, dacă ar fi să mă întrebi pe mine, cam așa ar fi configurată perfectă. Despre noul BMW Seria 3 am vorbit în testul din cadrul lansării internaționale, deși atunci am testat versiunea 340i. Cu 190 de cai-putere care vin la 4.000 de rotații pe minut și cu un moment motor de 400 Nm, disponibil între 1.750 și 2.500 de rotații pe minut, BMW Seria 3 Sedan 320d xDrive, în configurație cu transmisia automată, accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,3 secunde și are o viteză maximă de 228 km/h. Consumul mediu comunicat de BMW variază între 4,3 și 4,7 l/100 km și nu e deloc departe de adevăr. Mașina se conduce cât se poate de frumos, chiar dacă direcția are ceva lipsuri în materie de feeling, accelerează frumos, iar setările suspensie sunt cât se poate de bune, indiferent de stilul tău de condus. Sincer, e greu să găsești ceva care să nu-ți placă la mașina asta, mai ales atunci când vorbim despre prețul ei.

BMW Seria 3 BPS

Spuneam și la început că acest „Test BMW Seria 3 BPS” nu este un test drive propriu-zis, așa că o să vorbim mai mult de partea financiară a lucrurilor. Mașina din material generos echipat, iar „pachetul” M Sport o prinde numai bine, iar acest Albastru Estoril este una dintre culorile mele preferate pentru Seria 3. Pe lista de dotări mai sunt incluse transmisia automată (2.393 de euro), direcția sport variabilă (254 de euro), faruri LED (1.283 de euro), BMW ConnectedDrive (1.976 de euro), sistem de navigație Professional (763 de euro), pilot automat cu funcție de frânare, pachet aerodinamic M, volan M, scaune sport și multe altele. Prețul de listă pentru mașina din material, incluzând aici toate echipamentele opționale, este de 54.225 de euro, cu TVA inclus. Da, sunt de acord, cu 54.225 de euro nu apare „avantaj client” pe niciunde. Însă tocmai aici intervine BMW Premium Selection. În momentul în care am testat noi mașina, ea avea aproximativ 2.000 de kilometri rulați, iar pe bancheta din spate sunt absolut convins că nu stătuse nimeni. Vorbim practic despre o mașină aproape nouă, dar care putea fi achiziționată atunci – nu știm dacă încă se mai află în gama BMW Premium Selection a dealerului BMW AutoCobălcescu – cu 40.680 de euro, cu TVA inclus. Da, nu am greșit, practic, această mașină a pierdut 13.545 de euro din prețul cu TVA în 2.000 de kilometri, adică aproape șapte euro pe fiecare kilometru. Și de asta ziceam că în cazul de față „avantajul client” chiar este avantaj client.

BMW Seria 3 BPS

Test BMW Seria 3 BPS – soluții de finanțare

Acum să nu-ți imaginezi însă că această depreciere de aproape șapte euro pe kilometru se aplică și în cazul a 10.000 de kilometri. Scopul calculului de mai sus este acela de a scoate în evidență „discount-ul”. O altă parte importantă în cadrul acestui serviciu o constituie sericiile de finanțare, care-ți permit să achiziționezi o mașină din BMW Premium Selection în sistem de leasing. Practic, în cazul specific al acestui BMW Seria 3 Sedan 320d xDrive, perioada de finanțare poate fi extinsă la 60 de luni, cu un avans minim de 10%, o dobândă variabilă de 4,7% și cu o valoare reziduală de 20%. Partea și mai bună apare în cazul costurilor de întreținere, unde BMW se detașează în comparație cu rivalii săi din segmentul premium. Pentru mașina din materialul nostru beneficiezi de revizii gratuite, care includ schimbarea uleiului de motor și a filtrului, înlocuirea filtrului de aer, a bujiilor și a lichidului de frână, precum și verificarea în conformitate cu standardele BMW. În plus, în cadrul BMW AutoCobălcescu ai parte de cel mai mare showroom indoor dedicat BMW Premium Selection, cu o suprafață de aproximativ 1.000 de metri pătrați, dar și de respectarea standardelor mărcii, de personal dedicat, precum și de un service specializat, în conformitate cu aceleași standarde BMW.

BMW Seria 3 BPS

Test BMW Seria 3 BPS – condiții de încadrare a vehiculelor în BMW Premium Selection

Mașina folosită de noi pentru a scoate în evidență acest servicu oferit de BMW se încadrează perfect în condițiile impuse de programul BMW Premium Selection, însă gama este foarte difersificată. Practic, automobilele inclus în acest program primesc o cerificare numai după ce au fost supuse unor verificări tehnice care să ateste că mașina este perfectă. Acesta este și motivul pentru care modele din programul BPS primesc o garanție de minimum 12 luni. În plus, un automobil BPS are o vehime maximă de cinci ani și nu a rulat mai mult de 120.000 de kilometri, nu va necesita nicio intervenție în service pentru revizii pentru minimum 10.000 de kilometri sau un an, poate fi testat de tine dacă-ți dorești asta. Un alt avantaj îl constituie și faptul că beneficiezi de „trade-in” pentru mașina ta veche.

BMW Seria 3 BPS

Cam atât am avut noi de spus despre serviciul BMW Premium Selection și, recitind materialul, îmi dau seama că sună puțin a adevertorial, însă așa stau lucrurile, nu le-am inventat noi. Dacă vrei să te convingi singur sau dacă vrei să-ți cauți o mașină inclusă în BMW Premium Selection la dealer-ul BMW AutoCobălcescu aruncă un click pe link-ul următor: www.bmw-autocobalcescu.ro/automobile-rulate/

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account