BMW Seria 5 2011 observat pe strazile din Munchen

Primavara 2010 nu vine indeajuns de repede pentru fanii BMW. Cel mai nou si mai recent model Seria 5 este programat sa fie lansat atunci, acesta putand fi unul din cele mai incitante modele lansate in 2010. Seria 5 F10 a fost dezvaluita in noiembrie si a primit pana acum aprecieri destul de pozitive din partea publicatiilor auto din intreaga lume.
In ultimele saptamani au continuat sa fie vazute mai multe exemplare de test in apropierea Munchen-ului, incepand cu modelul in nuanta Titanium Silver pe care l-am vazut acum doua saptamani, iar in aceste zile un model de culoare neagra. Ca si in celelalte fotografii, BMW Seria 5 2011 se remarca prin tinuta sa de drum si liniile de design. Parerea generala a fost ca noul cinciar are un design mai putin aventuros decat pana acum, unii chiar numindu-l “safe bet”, dar vazand masina pe strada ne-am mai schimbat parerea.
Dinamica, atractivitatea, luxul si sportivitatea sunt doar cateva din atributele care definesc un model Seria 5 si nici aceasta noua generatie nu face exceptie, oferind un design care va atrage noi clienti, atat de la competitie cat si din randul actualilor posesori ai Seria 3.
Dupa parerea unora, noua Seria 5 F10 preia multe elemente unice de design de la modelele actuale Seria 3 2010 si Seria 7, dar pana la urma privind mai de aproape, Seria 5 F10 este unica, asa cum era de asteptat. Farurile sunt usor modificate comparativ cu modelele Seria 3 si mult mai mici decat cele ale Seria 5 GT, conferindu-i noului F10 stilul sau propriu BMW. “Spranceana” ramane o caracteristica importanta in designul farurilor. Capota este un element de design regasit la Seria 6 si Seria 3 actuale, avand un look infrumusetat de pliurile care o traverseaza.
Dar punctul forte la Seria 5 2011 consta in partea din spate, care prezinta o combinatie unica de stil, lux si sportivitate, care a facut uitat celebrul “Bangle butt”. Designul partii spate a fost intotdeauna o zona unde BMW a ales un look mai putin agresiv pentru a impaca pe majoritatea celor care cauta luxul, dar de aceasta data BMW chiar ne ofera ceva la care sa ne uitam fix cand rulam in spatele acestei masini. Aspectul elegant al partii spate este completat de stopurile in forma de L, unul din cele mai atragatoare elemente de design ale masinii.
Oferta de motorizari include un propulsor 550i V8 cu opt cilindri pe benzina, ce produce 407 CP, trei versiuni cu sase cilindri, pe benzina: 535i, 528i, 523i, doua variante diesel, tot cu sase cilindri: 530d si 525d, si pentru a completa gama, un motor turbodiesel cu patru cilindri, 520d.
Modelele vor fi puse in vanzare in Europa in primavara anului 2010.
[Fotografii realizate de Christian Wimmer ]