Noul BMW X3 xDrive30e: un viitor SAV hibrid plug-in de succes

BMW continuă în forță electrificarea extensivă a liniei sale de modele. Următorul pe listă este noul SAV hibrid de tip plug-in BMW X3 xDrive30e, care devine acum disponibil pentru clienți. Un nou model BMW iX3 complet electric va fi, de asemenea, prezentat în premieră în cursul anului viitor. Până atunci, noul X3 xDrive30e va fi produs începând cu luna decembrie 2019 la uzina BMW din Spartanburg, Carolina de Sud, SUA, lansarea pe piață urmând să aibă loc în primăvara anului 2020. SAV-ul hibrid plug-in va fi asamblat pe aceeași linie de producție ca și restul modelelor X3, subliniind în acest mod integrarea și optimizarea fluxului tehnologic pentru vehicule electrificate în ciclul general de producție.

Noul BMW X3 xDrive30e combină șasiul xDrive cu tracțiune integrală, controlat electronic, cu cea mai recentă tehnologie hibridă de tip plug-in, ce utilizează o baterie celulară Li-Ion. Configurația hibridă cuprinde un motor pe benzină de 2,0 litri, cu 4 cilindri dispuși în linie ce dezvoltă o putere de 135 kW / 184 CP, care este echipat și cu tehnologia TwinPower Turbo. Puterea este livrată către cele patru roți ale automobilului prin intermediul unei transmisii automate Steptronic cu 8 rapoarte, care funcționează împreună cu un motor electric ce dezvoltă 80 kW / 109 CP. Puterea combinată a ansamblului hibrid al noului X3 xDrive30e atinge un maxim de 218 kW / 292 CP.

Performanțele obținute de noul BMW X3 xDrive30e sunt remarcabile. Accelerația de la 0 la 100 km / h durează doar 6,1 secunde, în ciuda greutății suplimentare a bateriei și masei totale a vehiculului. De asemenea, versiunea hibridă plug-in a lui X3 este capabilă să atingă o viteză maximă de 210 km / h (130 mph). Ceea ce este interesant este că sistemul xDrive funcționează în mod permanent, astfel încât mașina rulează în configurație cu tracțiune integrală chiar și în regim electric.

Noul X3 xDrive30e este un SAV deosebit de prietenos, motorul electric electrificat permițând atingerea unui nivel scăzut al emisiilor de CO2 de doar 64 – 49 grame pe km (calculat în funcție de ciclul WLTP) sau 54 – 49 grame pe km (conform NEDC). De asemenea, consumul de combustibil este redus dramatic la 2,8 – 2,2 litri / 100 km (WLTP), ceea ce se traduce prin 2,4 – 2,1 litri / 100 km (NEDC). Consumul electric total se ridică la 29,9 – 26,5 kWh / 100 km WLTP, sau 17,2 – 16,4 kWh / 100 km transpus în valori NEDC. Autonomia în mod de rulare electric este estimată la de 46 – 41 kilometri (WLTP) / 55 – 51 kilometri (NEDC).

Bateria litiu-ion de înaltă tensiune poate fi acționată în diferite moduri. De exemplu, setarea Auto eDrive permite șoferului să atingă o viteză maximă de 110 km / h în configurație complet electrică. Opțiunea MAX eDrive adaugă mai multă vână și crește viteza maximă până la 135 km / h. Motorul pe benzină cu combustie internă este pornit numai după acele niveluri de viteză maximă și numai dacă situația o cere. De asemenea, este foarte important să rețineți că sistemul BATTERY CONTROL permite șoferului să stabilească nivelul consumului electric, bateria putând să-și gestioneze starea de încărcare în limitele predefinite, ceea ce vă ajută să vă planificați mai bine călătoria.

Bateria este amplasată sub scaunele din spate și are o capacitate de stocare electrică brută de 12,0 kWh (sau o capacitate netă de 10,8 kWh, ținând cont de pierderile fizice). Rezervorul de combustibil a fost instalat pe puntea din spate și afectează minimal spațiul de încărcare al portbagajului, care are un volum de 450 de litri. Bancheta din spate poate fi pliată în raport 40 : 20 : 40 și astfel, spațiul de încărcare poate fi extins până la 1.500 litri. Capacitatea maximă de tractare a noului X3 xDrive30e este calculată la 2.000 kilograme.

Vizual vorbind, noul BMW X3 xDrive30e este integrat perfect în gama de generare a modelului G01. În comparație cu fosta filozofie de styling iPerformance pentru modelele electrificate, logo-urile BMW i nu se mai regăsesc pe aripi, emblemele „eDrive” de pe montanții posteriori au dispărut și nu există accente albastre pe grila de radiator și butucurile roților.

În interior, instrumentarul digital BMW Live Cockpit prezintă o nuanță de albastru și emblema eDrive plasata central. De asemenea, pragurile ușilor și capacul motorului primesc și ele logo-urile eDrive și detalii stilistice de culoare albastră BMW i.

Noul BMW X3 xDrive30e beneficiază de impozite reduse și beneficii multiple. Reîncărcarea bateriei se poate face în mod convenabil acasă cu ajutorul încărcătoarelor electrice portabile convenționale sau prin alegerea echipamentului BMW i Wallbox special dezvoltat, care garantează o încărcare completă a vehiculului în aproximativ 3 ore. Portul de încărcare electrică este disponibil prin deschiderea capacului situat pe aripa față stângă.

Noul hibrid plug-in este disponibil pentru toate liniile de echipamente ale lui X3, pornind de la modelul Advantage și până la versiunea de top M Sport. În mare parte, toate sistemele opționale pentru variantele pe benzină / diesel sunt, de asemenea, oferite pentru hibridul plug-in X3. Suspensia adaptivă, pilotul automat cu funcție Stop & Go, BMW Head Up Display și Driving Assistant Plus sunt doar câteva dintre echipamentele prezente pe lista lungă de opțiuni care sunt disponibil pentru noul BMW X3 xDrive30e și care sporesc plăcerea condusului și la siguranța la bordul SAV-ului electrificat.

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account