ZVON: Viitoarea generație BMW Seria 7 ar putea avea motor V8 twin-turbo cu 635 CP

BMW deja a confirmat că noua generație Serie 7 va debuta în 2022 și va fi oferită pentru prima oară în istoria sa cu propulsie pur electrică. Mai mult de atât, constructorul bavarez a menționat că noul 7 va renunța la motorul V12. Desigur, aceste schimbări au loc fiindcă întreaga industrie accelerează electrificarea propulsiilor, iar normele pentru emisiile nocive devin din ce în ce mai stringente. Dar Auto Motor und Sport, una dintre cele mai longevive și respectate publicații auto din Europa, dar și la nivel mondial, prefigurează niște vești îmbucurătoare pentru clienții care încă preferă motoarele cu ardere internă.

Site-ul revistei Auto Motor und Sport prefigurează că a șaptea generație a Seriei 7 ar putea beneficia de două motoare pe benzină, ambele cu sisteme mild hybrid de 48 de volți, care vor fi oferite în câte două versiuni de putere. Propulsorul de 3 litri twin-turbo, cu 6 cilindri în linie, ar putea produce 275 CP pentru modeleul 735i și 375 CP pentru 740i.

Și, chiar dacă nu va avea motor V12, se pare că Seria 7 va compensa cu variante optimizate ale motorului V8 twin-turbo de 4,4 litri. Auto Motor und Sport estimează că motorul cu 8 cilindri va dezvolta 545 CP pentru modelul 750i și 635 CP pentru noul 760i. V8 de 4,4 litri cu 635 CP are și actualul BMW M5 CS, dar ar putea fi vorba despre un motor nou, similar cu V8-ul anunțat de BMW pentru propulsia plug-in hybrid de 750 CP a SUV-ului XM. Ar fi plauzibil ca variante a noului V8 să se regăsească la Seria 7 și XM. Deoarece noul SUV proiectat de divizia BMW M GmbH va intra în producție spre finalul lui 2022, adică în același an cu noua Serie 7.

Dacă se adeverește motorizarea V8 cu 635 CP, aceasta va fi o consolare demnă pentru cei care ar fi dorit propulsorul V12. Fiindcă este mai puternic decât motorul cu 12 cilindri al actualei Serii 7, care înainte de facelift a produs 610 CP, iar după ce a fost actualizat conform normelor de poluare a avut puterea redusă la 585 de cai. În ceea ce privește puterea sau specificațiile eventualelor motoare diesel pentru BMW Seria 7, publicația Auto Motor und Sport nu oferă preconizări. Însă menționează că acestea vor figura în gama sedanului.

Accentul va fi pus, desigur, pe electrificare, iar acest lucru se va reflecta și în propunerea de propulsii plug-in hybrid. Auto Motor und Sport precizează că modelul 745e va produce aproximativ 400 CP. Asta ar însemna că diferența de putere a acestui model nu va fi mare în comparație cu actualul 745e, care dezvoltă 394 CP. Însă este de așteptat ca BMW să îmbunătățească autonomia electrică. Totodată, conform Auto Motor und Sport, Seria 7 ar putea primi ulterior și motorizări cu 500 și 650 CP.

Actualizarea propulsiilor pe benzină și diesel a fost menționată într-un interviu pentru publicația australiană whichcar.com.au și de Frank Weber, membru în consiliul de management al BMW AG și responsabil pentru departamentul de dezvoltarea. Frank Weber a confirmat că BMW continuă să optimizeze motoarele cu ardere internă: „În prezent încă mai suntem în faza de tranziție. Din acest motiv BMW va lansa anul acesta o nouă generație de motoare cu Seria 7.”

Sursa informațiilor: auto-motor-und-sport.de, whichcar.com.au

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account