Noul maxim istoric pentru livrările BMW Group în 2019 confirmă poziţia de lider mondial al segmentului auto premium

BMW Group a raportat al nouă an consecutiv de vânzări-record, cu un total de 2.520.307 (+1,2%) automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce ce au fost livrate clienţilor din lume în 2019. Mărcile BMW, Rolls-Royce şi BMW Motorrad au înregistrat şi ele noi performanţe all-time în 2019. Vânzările de automobile BMW şi MINI electrificate au crescut în comparaţie cu anul precedent. La finalul anului 2019, BMW Group avea deja o jumătate de milion de automobile pe şoselele lumii. Compania şi-a confirmat poziţia de lider mondial al segmentului auto premium pentru al 16-lea an consecutiv.

„Datorită ofensivei noastre majore de modele, am reuşit din nou să ne mărim vânzările în 2019 şi să obţinem un nou maxim istoric”, a subliniat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru clienţi, mărci şi vânzări. „Acest lucru confirmă abordarea noastră strategică, «Puterea alegerii», care permite clienţilor noştri să aleagă trenul de rulare optim pentru modelul lor preferat. În acest fel, suntem capabili să îndeplini cerinţele de mobilitate individuală ale clienţilor noştri de pe mapamond”, a adăugat Nota.

Optimism pentru 2020: se vizează o creştere continuă

BMW Group se aşteaptă să crească vânzările în anul 2020 prin ofensiva sa de modele. „Sunt încrezător că vom putea menţine cursul nostru de succes şi ne vom susţine creşterea profitabilă. Vizăm o uşoară creştere generală a vânzărilor pentru BMW Group în 2020”, a declarat Pieter Nota.

Creştere pentru modelele BMW X şi segmentul de lux

Marca BMW a raportat anul trecut un nou nivel-record, cu un total de 2.168.516 (+2,0%) livrări de maşini în toată lumea. Modelele BMW X noi şi revizuite au contribuit semnificativ la această evoluţie, vânzările crescând cu 21,0%, la 958.732 de unităţi. Datorită noilor BMW Seria 8, BMW Seria 7 şi BMW X7, vânzările în segmentul de lux au înregistrat o creştere semnificativă de la an la an de 66,0% (105.331 de automobile) pe parcursul întregului an. BMW Group intenţionează să dubleze vânzările în clasa de lux între 2018 şi 2020.

Modele electrificate în fiecare segment

Ca pionier al mobilităţii electrice, BMW Group a livrat deja o jumătate de milion de automobile electrificate clienţilor din întreaga lume. Un total de 145.815 maşini BMW şi MINI electrificate au fost vândute în toată lumea în 2019 – o creştere de 2,2% faţă de anul precedent. Marca BMW i şi-a continuat tendinţa pozitivă de vânzări cu BMW i3 şi BMW i8 (42.073 de unităţi, +12,1%). Vânzările MINI Cooper SE Countryman ALL4 plug-in hibrid au crescut cu 28,1% în 2019. Introducerea noului BMW 330e, BMW X5 xDrive45e, BMW X3 plug-in hybrid şi a modelului electric MINI Electric duce numărul total de automobile electrificate din portofoliul BMW Group la 12.

BMW Group intenţionează să-şi extindă gama de automobile electrificate la 25 de modele până în 2023 – mai mult de jumătate din ele complet electrice. Un sfert din maşinile BMW Group vândute în Europa ar trebui să fie electrificate până în 2021; o treime până în 2025 şi jumătate până în 2030.

2019, cel mai bun an din istoria BMW M GmbH

Cu o creştere a vânzărilor cu 32,2% (135.826 livrări), anul 2019 a fost şi cel mai de succes an din istoria de aproape 50 de ani a BMW M GmbH. Anul trecut au fost lansate mai multe modele M de înaltă performanţă, pline de emoţie, ca niciodată: pe lângă modelele BMW X – X3 M, X4 M, X5 M şi X6 M -, M2 CS şi maşinile sport de lux M8 Coupé, M8 Cabriolet şi M8 Gran Coupé şi-a făcut debutul.

Modelele MINI John Cooper Works sunt populare în rândul clienţilor; interes puternic pentru MINI ELECTRIC

Concentrându-se pe o creştere profitabilă a vânzărilor într-un segment extrem de competitiv, livrările mărcii MINI la nivel mondial au totalizat 346.639 de unităţi în anul raportat (-4,1% faţă de 2018) Modelele John Cooper Works au fost din nou deosebit de populare în 2019, la fel cum a fost şi versiunea plug-in hybrid MINI Cooper S E Countryman ALL4, cu un total de 16.932 de livrări către clienţi. MINI ELECTRIC, model full-electric, s-a alăturat portofoliului MINI la sfârşitul anului 2019. Peste 90.000 de clienţi potenţiali s-au înregistrat până în prezent – ceea ce reflectă interesul puternic pentru acest model pur electric.

Rolls-Royce Motor Cars reuşeşte un maxim istoric al vânzărilor

În 2019, cu 5.152 de unităţi vândute în întreaga lume (+25,4%), Rolls-Royce Motor Cars a raportat cele mai mari vânzări din istoria de 116 ani a mărcii. O creştere puternică a vânzărilor a fost înregistrată în toate regiunile mapamondului. America de Nord a fost din nou cea mai importantă piaţă. Anul trecut s-a caracterizat printr-o cerere excepţională la nivel mondial pentru modelele Cullinan şi Black Badge. Modelele Phantom, Wraith şi Dawn au fost şi ele solicitate. În cel de-al 11-lea şi ultimul său an, producţia actualului Ghost s-a încheiat la finalul lui 2019. Noul Ghost va fi lansat pe piaţă în al patrulea trimestru al acestui an. De asemenea, în anul 2019, s-au înregistrat noi maxime istorice pentru comenzile personalizate, ceea ce se reflectă clar în poziţia Rolls-Royce de un furnizor autentic de lux.

BMW Motorrad se bucură de al nouălea an-record consecutiv

În 2019, BMW Motorrad a livrat mai multe motociclete şi maxiscutere către clienţi ca niciodată. Pentru întreaga gamă de produse, vânzările globale ale mărcii au crescut cu 5,8%, ajungând la un număr total de 175.162 de unităţi. Rezultatul vânzărilor din 2019 este bazat pe strategia de succes privind vânzările a BMW Motorrad. Un alt an-record a fost garantat de lansarea pe piaţă a şapte modele noi, precum şi de portofoliul puternic de produse al BMW Motorrad.

Vânzările BMW & MINI pe regiuni/pieţe

În China, BMW Group a livrat clienţilor un total de 723.680 de automobile BMW şi MINI în 2019, cu o creştere de 13,1% faţă de anul precedent. Acesta a fost cel mai bun rezultat al vânzărilor companiei înn China de la intrarea pe piaţă în 1994.

Cu o creştere de 1,8% şi 360.918 unităţi vândute, BMW Group a înregistrat cele mai mari vânzări din istorie şi în SUA, în 2019. Marca BMW este lider al segmentului premium pe piaţa americană.

În Europa, vânzările totale BMW şi MINI au fost puţin mai mici decât în anul anterior, reflectând incertitudinea politică şi economică pe o serie de pieţe. Cu toate acestea, marca BMW a fost capabilă să-şi crească cota de piaţă în Marea Britanie. Pe piaţa internă a Germaniei, compania a livrat clienţilor 331.370 de automobile – o creştere de 3,8% faţă de anul 2018. BMW Group a continuat şi să-şi extindă poziţia de lider al pieţei în Germania în domeniul mobilităţii electrice**.

Previziuni ale vânzărilor pentru 2020

BMW Group vizează o uşoară creştere a vânzărilor globale pentru anul în curs. Se aşteaptă să înregistreze o creştere solidă a vânzărilor în China continentală în 2020. Automobilele BMW fabricate local vor fi principalii factori de creştere – în special noul BMW Seria 3 şi cele două modele X: BMW X2, produs local în China din septembrie 2019, şi BMW X3, care va fi disponibil din 2020 şi cu tren de rulare pur electric.

Datorită deteriorării mediului economic, BMW Group se aşteaptă ca evoluţia vânzărilor în Europa să fie la acelaşi nivel cu anul precedent.

Compania anticipează o creştere uşoară a vânzărilor din SUA în acest an – beneficiind, în special, de a modelele BMW X noi şi revizuite.

**Sursă: IHS Markit înmatriculări noi BEV+PHEV combinate. Raport Decembrie 2019.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account