SUV-ul electric BMW iX1 a încheiat testele de iarnă desfășurate pe traseele înghețate de la Cercul Polar

BMW iX1

Numărătoarea inversă este pornită pentru cea de-a treia generaţie BMW X1 – şi pentru primul Sports Activity Vehicle (SAV) cu propulsie electrică din segmentul compact premium. Noul BMW iX1 a finalizat cu succes testarea dinamicii la centrul de teste de iarnă al BMW Group din Arjeplog, în nordul Suediei.

(Foto: prima imagine oficială care prefigurează designul modelului BMW iX1)

Pe drumurile acoperite cu zăpadă şi pe pistele de gheaţă special pregătite în jurul oraşului Arjeplog, aproape de Cercul Polar, modelul electric s-a alăturat variantelor plug-in hybrid şi celor alimentate convenţional ale noului BMW X1, trecând testele de aplicare integrate pentru sistemele sale de propulsie şi şasiu. Aşadar, un alt model electric de la BMW Group a ajuns în faza finală a procesului de dezvoltare de serie.

BMW iX1 utilizează a 5-a generație a propulsiei electrice eDrive

Acest test de rezistenţă şi anduranţă la temperaturi extrem de scăzute şi condiţii de drum de iarnă a supus motoarele electrice, tehnologia de tracţiune integrală electrică, bateria de înaltă tensiune, electronica de putere şi tehnologia de încărcare ale BMW iX1 la o verificare deosebit de exigentă. A cincea generaţie a sistemului de propulsie BMW eDrive foloseşte cea mai recentă tehnologie a celulelor de baterii şi un management termic controlat inteligent pentru a permite timpi scurţi de încărcare şi o autonomie mai mare, chiar şi la temperaturi extreme sub zero grade Celsius.

Cu două motoare electrice (unul pe puntea faţă şi unul pe cea spate), a căror livrare a puterii este coordonată precis pentru a optimiza tracţiunea şi performanţele dinamice, şi tehnologia sa extrem de rapidă de control al patinării roţilor, BMW iX1 este perfect echipat pentru a asigura un progres sigur pe orice teren.

Propulsia și șasiul sunt puse la încercare pe suprafețele de gheață de lângă Cercul Polar

La centrul de teste de iarnă al BMW Group din Arjeplog, sistemul de propulsie şi sistemele de şasiu ale modelelor noi sunt supuse unui proces de reglare fină extrem de detaliat. Drumurile acoperite cu zăpadă şi zonele de lacuri îngheţate pregătite special pentru aceste programe de testare prezintă inginerilor de dezvoltare şi testare ai BMW Group condiţiile ideale în care să perfecţioneze interacţiunea dintre motoare, tehnologia de tracţiune integrală electrică şi sistemele de control al suspensiilor la limitele dinamice longitudinale şi laterale.

Suprafeţele de gheaţă, în special, oferă condiţiile perfect reproductibile în care să se exploreze în detaliu şi să se optimizeze modul în care sistemul de propulsie şi şasiul funcţionează împreună. Acest program intensiv de testare pune bazele unor caracteristici de condus sigure – cu cele mai sportive calităţi pe care conducătorii le aşteaptă de la un BMW – şi o experienţă generală a automobilului bine rezolvată.

Noua generație BMW X1 va fi lansată în toamna lui 2022

BMW iX1 este al treilea SAV al mărcii care prezintă un sistem de propulsie electric şi va fi adăugat la gama de modele imediat după lansarea noului BMW X1, care este programată să înceapă în toamna anului 2022. Modelul cu propulsie electrică se bazează pe o arhitectură auto flexibilă şi va fi produs pe aceeaşi linie de asamblare ca şi variantele cu motor termic şi sistem plug-in hybrid ale modelului SAV compact.

BMW Motorrad

Comentarii

©2022 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account