Gerovital
Gerovital
Gerovital

BMW M8 face exerciții cardio pe Nurburgring

Spre deosebire de cazul Yeti, se pare că pentru viitorul BMW M8 se adună din ce în ce mai multe dovezi pentru a deveni realitate. Iar cele mai recente poze spion ne arată grand tourer-ul făcându-și programul sportiv pe Nurburgring.

Poze spion cu presupusa Serie 8 a lui BMW au apărut încă de anul trecut. Imaginile au captat atât versiunea coupe, cât și cea cabriolet cu acoperiș textil plimbându-se în mod regulat prin Munchen. De asemenea, noul model stil grand tourer a fost surprins în timpul testelor de iarnă. Dar marea controversă legată de acest model este nu doar că va înlocui actuala Serie 6. Se pare că va reintroduce numele Seria 8. Imaginile cu prototipurile dezvăluie o siluetă similară cu a Seriei 6, însă publicații precum Autoexpress promovează ideea că Seria 8 va avea dimensiuni crescute, urmând ca Seria 6 să devină un model mai mic și mai ușor, capabil să-l rivalizeze pe etalonul Porsche 911 cu abilități sportive mai înalte. Astfel, Seria 8 ar deveni un model care țintește și mai mult către Mercedes-Benz S Coupe. Dar, de parcă nu ar fi fost îndeajuns, se vehiculează la fel de des faptul că Seria 5 GT va fi redenumită Seria 6 GT, odată cu lansarea noii generații, care este programată pentru 2017. Iar acum, noi poze făcute pe circuitul de la Nurburgring și publicate de Autoexpress, vin precum cireașa care se așează moț pe tortul de zvonuri. Este pentru prima oară când Seria 8 a fost surprinsă pe circuit. Iar relevanța acestei reverii este că prototipul purta un spoiler frontal cu decupaje mai ample decât de obicei, în stilul modelelor M. Imediat s-a aprins discuția despre faptul că prototipul este chiar M8-ul care va prelua motorul V8 de peste 600 CP și tracțiunea integrală ale viitorului M5, construit pe generația G30 a Seriei 5. Speranța că BMW va crea într-adevăr un M8 are și o încărcătură nostalgică. Bavarezii au creat un prototip M8 pe baza Seriei 8 produsă între 1989 și 1999. Motorul său V12 era creditat cu circa 558 CP. Dar acest unicat nu s-a transformat într-un model de serie, în schimb motorul său a fost regăsit sub capota lui 850CSi într-o variantă cu putere redusă.

În prezent, un M8 ar avea o adresabilitate mai mare. Ar fi un grand tourer mai luxos și mai mare decât M6-le actual și ar seduce clienții unor modele precum Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé, Bentley Continental GT sau chiar Aston Martin DB11.
Pe parcursul lui 2017 apele se vor limpezi în ceea ce privește numele noii game grand tourer, mai ales după ce va fi lansat urmașul lui 5 GT. Dar putem da șanse bune lansării unui M8, dacă ținem cont și de faptul că încă din vara anului trecut a ajuns la presă informația că BMW a înregistrat o varietate de denumiri pentru o potențială Serie 8. Dintre aceste indicative fac parte atât 825, 830, 850, 860 și M850, cât și mult-așteptat-ul M8. În timp ce modelele 850 și M8 vor avea motor V8, despre 860 se bănuiește ca primi V12-le Seriei 7.

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account