POZE SPION: BMW Seria 3 electric va avea panou de bord digital ca și conceptul BMW i4
Noi poze spion publicate de site-ul Motor.es au surprins un prototip în stadiu avansat de dezvoltare al modelului BMW Seria 3 electric. În aceste imagini se poate vedea noul instrumentar de bord digital.
Se pare că BMW dorește ca versiunea electrică să se distingă de variantele sedanului bavarez care folosesc motorizări pe benzină, diesel sau plug-in hybrid. Desigur, este de așteptat ca spoilerele și grila frontală să aibă un design restilizat. Însă poate și mai evidentă va fi diferența în ceea ce privește postul de conducere.
Mai exact, pozele spion publicate de Motor.es arată că prototipul Seriei 3 cu motor electric a primit panoul de bord digital în stilul celui prezentat de conceptul BMW i4. De altfel, acest panou orizontal de dimensiuni mari a fost observat și în pozele spion cu prototipurile modelului de serie i4. Panoul este ușor curbat spre șofer și încorporează de fapt două ecrane cu diagonală mare. Un ecran asemănător vom vedea și la BMW iNEXT, precum și la următoarea generație BMW Seria 2 Active Tourer.
CLICK AICI pentru a vedea pozele spion cu modelul BMW Seria 3 electric publicate de Motor.es.
Mașinile electrice atrag în principal clienții care pun mare preț pe tehnologiile de avangardă, având o mare afinitate pentru tot ce înseamnă digitalizare. Astfel, BMW pare să ia o decizie bună înzestrând sedanul Seria 3 electric cu o interfață digitală care arată mai sofisticat. Practic, Seria 3 electrică și gran coupe-ul i4 vor avea sarcina de a atrage aceeași clientelă care este interesată și de modelele Tesla, care au promovat trendul ecranelor de bord digitale cu dimensiuni mari.
BMW nu a oferit până acum informații despre Seria 3 electrică, punând accent pe anunțarea specificațiilor lui i4. Gran coupe-ul BMW i4 va avea o motorizare electrică de 530 CP, care face posibil un demaraj 0-100 km/h în 4 secunde. De asemenea, bateria de circa 80 kWh a lui i4 va oferi autonomie de 600 km (WLTP). Putem bănui că BMW va urmări să se adreseze unui spectru cât mai amplu de clienți și bugete, astfel că nu ar fi de mirare ca Seria 3 să ofere o propulsie electrică inferioară lui i4, dar mai abordabilă ca preț. Propulsia SUV-ului electric iX3 ar fi un candidat bun. iX3 are tracțiune la putea spate, asigurată de un motor electric de 286 CP. Baterie sa are capacitate netă de 74 kWh și este creditată cu autonomie de 460 km (WLTP).