BMW M4 HEX tuning – Otravă
BMW M4 de la HEX tuning arată și se comportă ca o broscuță otrăvitoare din Amazon. E viu colorată, dar nu pentru că vrea să fie frumoasă și prietenă cu tine, ci pentru a-ți atrage atenția că poate fi letală.
Sunt unii oameni care-ți stau în cale atunci când ai peste 400 CP și vrei să-i folosești pe toți. Ideal ar fi dacă toate mașinile ar avea cel puțin 300 CP astfel încât nimeni să nu mai meargă încet și să te țină pe loc. Dar ce faci atunci când toate mașinile sunt rapide? Tu cum mai ieși în evidență? Ce faci, de exemplu, dacă tu ai un BMW M4 de 431 CP și te întâlnești pe drum cu un BMW M4 tot de 431 CP? Îl saluți și îi admiri mașina, făcându-ți astfel un compliment tot ție sau încerci să fugi de el? Și dacă vrei să fugi, cum o faci, dacă sunteți egali în putere și în gusturi?
Stai liniștit, tot ce trebuie să faci acum este să apelezi la un power chip și toate problemele tale sunt rezolvate. Cam așa ar suna un teleshoping pentru accesoriile de tuning aftermarket. Există o piață pentru oamenii nemulțumiți cu mașina din fabrică, iar pentru cei care caută putere ieftină și la îndemână, tot ce trebuie să facă este să apeleze la un băiat cu un laptop.
Niște băieți cu laptop sunt și HEX Tuning care au reușit să stoarcă 500 CP și 700 Nm doar cu ajutorul unui powerkit de dimensiunea unei tabachere. Adică tot ce-ți trebuie este cutiuța aia mică și un cablu din ăla de-l bagi într-o mufă? Mă rog, e ceva mai complicat de atât, dar în mare parte cam așa-i. Apoi, dacă vrei tu neapărat, poți să adaugi și un alt sistem de evacuare, altă admisie, turbine, dar pentru început o resoftare e suficientă. Vezi tu dup-aia dacă ai nevoie de mai multă putere, de alte suspensii, alte frâne și așa mai departe. De obicei cam ai. Odată ce mașina merge mai repede, trebuie să și oprească, să ia virajele…Totuși, mai bine îți testezi nevoile începând cu un astfel de soft, decât să te apuci să investești zeci de mii și să-ți dai seamna că nu-ți trebuiau toate fiarele alea.
Sursa – BMW Blog.com