BMW Mobile Care oferă asistență completă în caz de accidente sau defecțiuni

BMW Mobile Care

BMW Mobile Care este pachetul complet de asistență în caz de defecțiuni tehnice sau accident, oferit clienților BMW din România non-stop, 365 de zile pe an. Serviciul de Asistență Mobilă BMW oferă tractare, reparații, transport, cazare și intermediază contactul cu serviciile de urgență și companiile de asigurare, atât în țară, cât și în străinătate.

Accesul la beneficiile BMW Mobile Care este inclus în garanția de doi ani a automobilelor BMW. Și se prelungește cu doi ani la fiecare schimb de ulei efectuat la service-ul unui dealer autorizat BMW, până la împlinirea a zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului.

Pentru a sublinia că serviciul de asistență rutieră este conceput pentru a fi de ajutor în orice situație BMW a creat și o campanie de promovare sub forma unor clipuri video nonconformiste în ton cu hashtag-ul #WhateverHappens. Primul clip aduce aminte de filmele SF precum Mad Max, Star Wars sau Dune, în timp ce al doilea prezintă un cuplu care a petrecut o noapte de pomină în Las Vegas, în stilul comediilor Hangover.

Asistență de urgență pentru accidente minore sau grave

Automobilele BMW sunt echipate cu numeroși senzori care detectează producerea accidentelor. Și este vorba atât despre modelele BMW din generația actuală, cât și despre cele din generații anterioare.

Rolul lor nu este doar să dicteze declanșarea airbag-urilor sau sistemelor de siguranță. Ci înlesnesc apelarea rapidă și directă a centrului BMW pentru asistență rutieră și implicit a serviciilor de urgență, dacă este nevoie.
Când are loc un incident minor, adică fără declanșarea airbag-urilor, pe ecranul central al sistemului de infotainment iDrive este afișat automat un meniu care permite apelarea directă, cu un singur click, a centrului BMW pentru asistență în caz de accident. Iar un alt avantaj esențial este și faptul că mașina transmite către call center-ul BMW atât date despre locația sa, cât și despre starea tehnică în urma accidentului.

Pe baza acestor informații, precum și în urma dialogului cu șoferul mașinii, reprezentantul specializat al serviciului de asistență BMW oferă toate îndrumările necesare pentru siguranța pasagerilor.

Totodată, se pune la dispoziție serviciul de tractare, dacă mașina a suferit avarii care nu fac posibilă deplasarea acesteia în condiții de siguranță. Desigur, clientul BMW își oferă consimțământul pentru intervențiile tehnice. Și alege service-ul autorizat BMW unde preferă să fie reparat automobilul.

BMW Mobile Care include apelul de urgență automat în cazul accidentelor grave

În cazul unui accident sever este foarte posibil ca șoferul și pasagerii să nu poată apela ei serviciile de urgență. Fie din cauza vătămării, fie din cauza șocului. Dar în acest caz automobilul însuși activează automat apelul către serviciul de urgență. Mai exact, încă din iulie 2017, modelele constructorului bavarez sunt prevăzute cu acces la serviciul de apel de urgență BMW. Acesta se activează imediat ce airbag-urile se declanșează, fiindcă senzorii automobilului BMW detectează producerea unui accident grav. În acel moment mașina inițiază apelul de urgență fără să fie nevoie de implicarea șoferului sau pasagerilor. Și se stabilește astfel conexiunea directă cu asistentul specializat al centrului de apel BMW. Acesta contactează la rândul său serviciile de intervenție de urgență din acea regiune și îndrumă șoferul și pasagerii din vehiculul accidentat.

A fost luat în calcul chiar și scenariul puțin probabil în care airbag-urile nu se declanșează, deși accidentul a fost major. Astfel, o măsură de siguranță suplimentară este și faptul că dacă nu sunt declanșate airbag-urile atunci șoferul și pasagerii au posibilitate de a folosi serviciul BMW Teleservices. Adică apelează centrul de asistență BMW prin intermediul sistemului iDrive, cu un singur click, sau folosind aplicația My BMW.

Echipamentele opţionale BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive şi Apelul de urgenţă BMW, disponibile din luna iulie 2017. Aplicaţia My BMW și opţiunea Servicii ConnectedDrive sunt compatibile cu toate modelele de automobile BMW începând cu 2014.

În clipul video de mai jos, Cristian Vlașin, reprezentant BMW, detaliază beneficiile BMW Mobile Care:

Serviciul de asistență rutieră BMW Mobile Care și voucherul cadou oferit de service-urile autorizate BMW

La fiecare schimb de ulei recomandat, dealerii autorizați BMW din România oferă pentru posesorii de modele BMW noi sau rulate serviciul de asistență rutieră în caz de defecțiuni sau accidente, valabil timp de doi ani. BMW Mobile Care oferă tractare, reparații, transport, cazare și intermediază contactul cu serviciile de urgență și companiile de asigurare, atât în țară, cât și în străinătate. De asemenea, posesorii de modele BMW noi sau rulate care apelează pentru prima oară la un service al unui dealer autorizat BMW din România primesc un voucher de 415 lei. În clipul video de mai jos, toate aceste beneficii ne sunt explicate de Cristian Vlașin, reprezentant BMW. Vezi și pe BMWBlog.ro detalii despre aceste servicii și campanii -> https://bit.ly/3VHdm5l

Posted by BMWBLOG Romania on Thursday, 20 October 2022

Broșura și autocolantul de parbriz pentru serviciile de urgență

BMW și-a luat toate precauțiile ca intervențiile de urgență să fie cât mai rapide, fiindcă în cazul unui accident grav timpul este extrem de prețios pentru salvarea pasagerilor. În acest sens trebuie facilitată intervenția echipajelor de urgență.

Așadar, BMW oferă cliențior săi broșura creată special pentru personalul serviciilor de urgenţă şi descarcerare. Aceasta are format pdf, poate fi salvată și pe telefon. Dar se recomandă să fie tipărită color și ținută de exemplu în parasolar. Această broșură ajută echipajul de intervenție să descarcereze pasagerii și să deconecteze sistemele mașinii care ar putea cauza incendii.

O precauție suplimentară este și autocolantul care se lipește pe parbriz. Acesta poate fi cerut de la orice dealer autorizat BMW, se lipește pe zona inferioară a parbrizului, în partea șoferului, și are rolul de a informa echipajul serviciului de urgență că în automobil se află broșura cu îndrumări pentru intervențiile de salvare a pasagerilor.

Repararea defecțiunilor la fața locului sau la un service autorizat BMW

În primul rând BMW a luat măsuri diverse pentru prevenirea și evitarea defectării automobilelor sale. Concret, multitudinea de senzori din automobilele BMW depistează când anumite componente și sisteme nu mai funcționează optim sau necesită revizie tehnică. Iar automobilul transmite aceste date relevante către service-ul dealer-ului autorizat BMW pe care îl preferă clientul. De altfel, clientul are posibilitatea de a selectat service-ul BMW preferat în portalul BMW ConnectedDrive, în aplicaţia My BMW sau în meniul sistemului iDrive de la bord. Tot prin intermediul acestor platforme de conexiune cu serviciile BMW este facilitată respectarea termenelor de verificare tehnică a mașinii.

Însă, dacă survine o defecțiune tehnică, posesorii de BMW au numeroase modalități de a beneficia imediat de asistență specializată din partea BMW.

Clienții BMW pot apela serviciul BMW de asistenţă în caz de accident sau de defecţiune în mai multe modalități, toate rapide. Pot apela centrul de asistență BMW prin meniul iDrive din mașină, prin aplicația gratuită My BMW pentru smartphone, dar și sunând la numerele de telefon dedicate. În România serviciul de asistență BMW pentru defecţiuni tehnice se apelează gratuit la numărul 08008 269 00, iar dacă defecțiunea are loc în străinătate trebuie apelat numărul +4021 304 15 62 (taxabil în funcție de tarifele locale).

Specialiștii centrului de asistență BMW îndrumă clientul, evaluează rapid situația tehnică a automobilului pe baza dialogului, dar și a datelor transmise de mașină. Poate fi trimis imediat un echipaj BMW Servicemobile, sau se poate organiza o acțiune de asistență mobilă cu ajutorul service-urilor și dealerilor autorizați BMW. Clientul BMW își oferă consimțământul și BMW suportă costurile până la maximum 100 de euro.

De asemenea, clientul poate trimite locația sa exactă prin intermediul aplicației My BMW, pentru a fi ușor de găsit. Un echipaj de asistență tehnică a unui partener autorizat BMW va veni în regim de urgență. Iar clientul este înștiințat în cât timp va sosi acesta.

În cazul în care defecţiunile nu pot fi soluţionate la locul survenirii lor, BMW suportă costurile pentru tractarea automobilului până la cel mai apropiat partener de service BMW. Ori clientul poate alege service-ul autorizat BMW pe care îl preferă.

Clientul BMW se bucură de consilierea detaliată pe care o oferă reprezentanții serviciului de asistență BMW, putând să ia astfel cele mai bune și eficiente decizii, în funcție de starea tehnică a mașinii și de costurile pe care le implică reparațiile.

Mai mult de atât, cu acordul clientului, reprezentanții serviciului de asistență BMW pot ajuta inclusiv cu formalitățile cerute de compania de asigurare.

BMW oferă asistență și pentru pene de cauciuc și alte mici probleme tehnice

O problemă comună produsă în timpul călătoriilor poate fi pana de cauciuc. Bineînțeles, BMW oferă asistență rapidă și în această situație.

Pentru evitarea imobilizării automobilului din cauza unei pene BMW echipează modelele sale sau oferă opțional anvelope de tip runflat, care pot rula și cu pană pe o distanță care ar permite ajungerea în siguranță până la un service apropiat. Iar partenerii BMW furnizează cât mai repede și anvelope runflat noi. Însă, dacă acestea nu sunt disponibile în mai puțin de 4 ore, costurile pentru servicii suplimentare vor fi acoperite de BMW, neincluzând prețul anvelopei noi.

BMW oferă asistență și în situații când este pierdută cheia mașinii, sau când aceasta este încuiată în automobil. La fel, BMW ajută clienții și când se alimentează automobilul cu combustibil greșit. Însă în aceste cazuri BMW nu acoperă costurile aferente serviciilor de asistență.

BMW Mobile Care oferă transport și cazare în cazul unei defecțiuni tehnice

Când are loc o defectare a mașinii și aceasta nu mai poate circula, nu doar repararea și tractarea acesteia reprezintă o grijă. Pasagerii au nevoie de alternative de transport sau chiar și de cazare. Tocmai din aceste motive BMW oferă soluții clienților săi și acoperă o parte din costuri.

În ceea ce privește alternativa pentru transport, BMW suportă deplasări cu taxiul care pot însuma până la 80 de euro. Iar dacă repararea automobilului BMW durează mai multe zile, BMW poate pune la dispoziția clientului un automobil de schimb. Dacă defectarea automobilului BMW a survenit în ţară, mașina de schimb este oferită pentru 3 zile lucrătoare (plus weekend-ul, dacă acesta intervine în intervalul de reparare). Iar dacă mașina s-a defectat peste hotare atunci clientul primește de la BMW o mașină timp de 5 zile lucrătoare (plus weekend-ul, dacă intervine în intervalul de reparare). În acest mod clientul BMW poate continua călătoria, de exemplu dacă se află în vacanță.
Un ajutor la fel de important este faptul că BMW suportă costurile de cazare la hotel pentru toţi pasagerii automobilului defectat. Această cazare este asigurată pentru până la patru nopţi. Este vorba despre hotel cotat cu un grad de confort de maximum 4 stele. Condiţia pentru oferirea cazării din partea BMW este ca defecţiunea să se producă la o distanţă mai mare de 50 de kilometri față de domiciliul clientului.

De asemenea, în limita a 650 de euro, BMW poate acoperi și costurile continuării călătoriei sau întoarcerii la domiciliu a pasagerilor, cu avionul sau cu trenul.

Serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este valabil în cazul survenirii unei defecţiuni în următoarele ţări europene: Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia şi Muntenegru, Suedia, Elveţia, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare) şi Turcia.

Pentru mai detalii suplimentare despre condițiile BMW Mobile Care vă recomandăm să accesați site-ul oficial bmw.ro sau dealerii autorizați BMW din România.

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account