BMW M5 E60 Prior Design
Uneori avem impresia că mașina asta ar trebui ținută după gratii și păzită de niște gardieni cu șocuri electrice.
BMW M5 E60 are locul său în istoria BMW. La cum merg treburile acum, probabil că va fi cunoscut drept primul și singurul BMW M5 cu un motor V10. Chiar dacă nu s-a cuibărit în inimile fanilor așa cum a făcut-o versiunea M5 E39, acest pumn în față care este M5 E60 a spart destule arcade prin bătăliile sale pentru a-și câștiga respectul în lumea durilor. Puteai să fii posesor de supercaruri exotice și tot tremurai când auzeai turându-se V10-le ăla derivat dintr-un motor de Formula 1.
Astăzi nu se mai spun foarte multe despre behemotul bavarez și pare că a fost îngropat sub grămezile de 3.0 d-uri pe care le vedem pe străzi. Dacă ai unul și crezi că merită scos din garaj pentru a-și marca teritoriul, atunci fii atent la ce-ți propun băieții ăștia de la Prior Design.
Sub capotă nu mai ai nevoie de nimic pentru a fi pregătit pentru o luptă cu pistoale. Un V10 de cinci litri cu peste 500 CP nu e nici cuțit, nici pistol cu apă. Dar poate vrei să-l auzi cum țipă mai tare sub piciorul tău greu sau poate vrei să joci la intimidare și să te umfli ca un curcan mândru pentru a le da de gândit adversarilor. Prior Design au construit un wide body kit care asta face – flexează toți mușchii acelui V10 până când îi crapă costumul. Pachetul conține bară față, praguri, capotă, bară spate și evazări ale aripilor pentru a-ți lăsa loc pentru niște jante cât mai late.
La cum arată ele montate pe mașina asta, parcă ar merita să-ți instalezi și o mitralieră de calibru mare pe acoperiș și doi Amstafi pe bancheta din spate. Mai ai nevoie doar de o evacuare care să dea glasul mai tare și un set de jante care să arate ca niște bocanci de front. Chiar dacă nu te obligă nimeni să-i pui botniță sau să strângi după el noxele, trebuie să ai o mână fermă și un talent de leader pentru a nu te confunda cu ceva din meniul lui.
Sursa – Prior Design