„Black Sea Arts Festival în Bucureşti” electrizat cu modele plug-in hybrid BMW

Festivalul, organizat între 11 şi 14 octombrie, este susţinut de o flotă de modele BMW Seria 2 Active Tourer plug-in hybrid pentru transportul invitaţilor.

„Black Sea Arts Festival în Bucureşti” prezintă artişti din cele 9 ţări din jurul Mării Negre. Proiectul reuneşte proiecte şi prezentări de film, fotografie, arte plastice, teatru, arhitectură şi muzică ca o expresie a multiculturalităţii regiunii. Festivalul construieşte astfel o bază pentru un dialog multicultural care să reflecte diversitatea şi valorile regiunii.

BASF se remarcă printr-o ofertă variată de evenimente, de la proiecţii de filme în premieră (Our new president/ – r. Maxim Pozdorovkin/ US, RU, 2018, filmul artistic Sideway/- r. Tayfun Pirselimoğlu/TR, GR, 2018 sau documentarul Hybrid Warfare/-r. Toma Chagelishvli/GE, 2018), până la de workshop-uri de artele spectacolului sau artă turcă care includ caligrafie otomană, pictură pe apă pictură pe corp cu henna; de la concerte de muzică electronică (BLN, unul dintre pionierii muzicii electronice în România, Marius Copel, un artist complex care îmbină muzica electronică cu experimente vizuale hipnotice, trupa austriacă Murder Time care aduce în prim plan un stil muzical eclectic și noul proiect electronic românesc Al’iikhwa Ra), la ateliere de animație pentru copii și expoziții de artă, fotografie și arhitectură.

Festivalul se desfăşoară în fosta bază de la „Industria Bumbacului” care acum este revitalizată cu multe proiecte creative şi spaţii care au fost redate oraşului: TOT, Nod Makerspace, Deschis Gastrobar și La Firul Ierbii. BMW Group Romania a fost una din primele companii care a organizat un eveniment la „TOT” ca parte a unui demers de susţinere a acestor iniţiative.

”Acest festival, ca majoritatea inițiativelor culturale care vin din partea ONG-urilor, este realizat cu sprijinul a multor voluntari care lucrează la propriu ”de amorul artei” și cu un buget extrem de strâmt care provine din donații și care acoperă mult mai puține lucruri decât ne-am dori noi să facem. Fiecare cheltuială, fiecare litru de combustibil în plus contează foarte mult pentru noi. BMW ne-a oferit soluția perfectă pentru festival care ne-a ajutat în primul rând să reducem considerabil costurile pentru transport și ne-a oferit flexibilitatea de care aveam nevoie. Eu, ca arhitect, sunt extrem de interesata de soluții care să protejeze să facă prezența oamenilor într-un spațiu mai puțin intrusivă și distrugătoare și să protejeze mediul înconjurător. Mă bucur că am avut ocazia să colaborăm cu BMW pentru acest proiect și sper ca acest mesaj să ajungă mai departe” a spus Karina Staicova, președinte ONG Pământeni și coordonatorulBlack Sea Arts Festival București.

Intrarea la festival este liberă, la unele workshop-uri accesul se organizează pe bază de programare şi contra cost.
https://www.facebook.com/BlackSeaArtsFestival/

„Un festival de artă organizat într-unul din cele mai promiţătoare spaţii  noi de cultură din Bucureşti are nevoie de automobile pe măsură. Modelele noastre plug-in hybrid, cu o autonomie electrică de până la 45 km, sunt completarea potrivită, care respectă spiritul evenimentului. Suntem încântaţi că putem să construim legături cu proiecte culturale în Bucureşti, aşa cum BMW Group o face consecvent peste tot în lume”, a explicat Alex Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.

În acest moment, BMW Seria 2 Active Tourer 225xe este cel mai de succes model BMW plug-in hybrid de pe piaţa locală. Modelul a beneficiat de o revizuire tehnică şi estetică în primăvară care a inclus şi o baterie cu o capacitate utilă crescută la 6,1 kWh. Acum autonomia atinge 45 km în valoare NEDC, conform ciclului de teste impus de Uniunea Europeană. Noul model poate acoperi numai în regim electric distanţele zilnice uzuale, în timp ce motorul pe benzină asigură autonomia pe distanţe mari. Cu o putere totală a sistemului de 224 CP şi un cuplu maxim de 385 Nm, modelul nu este doar eficient, dar oferă şi plăcerea de a conduce tipică BMW.

Despre angajamentul cultural BMW Group
De aproape 50 de ani, BMW Group a iniţiat şi s-a implicat în peste 100 de proiecte culturale la nivel mondial. Compania pune accentul principal pe implicarea de durată în arta modernă şi contemporană, în muzica jazz şi cea clasică, precum şi în arhitectură şi design. În 1972, trei picturi de mari dimensiuni semnate de Gerhard Richter au fost create special pentru a fi expuse în foaierul sediului central BMW Group de la München. De atunci, artişti precum Andy Warhol, Jeff Koons, Daniel Barenboim, Jonas Kaufmann şi arhitecta Zaha Hadid au cooperat cu BMW. În 2016 şi 2017, artista Cao Fei din China şi americanul John Baldessari au creat două noi automobile pentru colecţia BMW Art Car. Pe lângă iniţiativele comune precum BMW Tate Live, BMW Art Journey şi concertele „Opera for All” din Berlin, München şi Londra, compania este şi partener al unor muzee şi expoziţii de artă de renume, precum şi al unor orchestre şi opere de pe mapamond. BMW Group garantează libertatea absolută de creaţie în toate activităţile culturale în care este implicată – acest aspect este esenţial pentru lucrări de artă revoluţionare, ca şi pentru inovaţiile importante într-o afacere de succes.

În România, BMW a consolidat parteneriate de tradiţie, aşa cum este Festivalul de muzică de cameră SoNoRo, şi se implică în diverse proiecte culturale aşa cum a fost colaborarea cu artistul Adrian Mitu pentru seriile Blue Coffee şi Blue Hero. La nivel naţional, prin reţeaua de dealeri BMW, sunt susţinute o gamă largă de proiecte culturale, aşa cum este Festivalul de Teatru de la Sibiu.

Mai multe informaţii: www.bmwgroup.com/culture  şi www.bmwgroup.com/culture/overview
Facebook: https://www.facebook.com/BMWGroupCulture
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroupculture
@BMWGroupCulture
#BMWGroupCulture

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account