Cât costă să întreții un BMW M5 E39
Un virgin al mașinilor ne explică cum este și cât costă să fii propietarul unui BMW M5 E39.
Despre BMW E39 se spune că este unul dintre cele mai reușite modele construite de BMW vreodată. Sunt spațioase, sunt fiabile și sunt plăcute de condus. Dacă partea cu fiabilitatea nu te convinge, pune mâna și vezi episodul ăla din Top Gear în care Jeremy Clarkson abuzează unul fără milă pe drumurile din Africa. Dar un BMW M5 E39 este cu totul altceva.
Fiind construit pe o platformă deja reușită în care s-a instalat un V8 de 400 CP, mașina asta ar trebui să fie la superlativ. Și este. Găsești unul pe piața second hand la un preț de Logan nou, în funcție de condiția în care se află, dar achiziția unui BMW M5 E39 nu este cea mai costisitoare operație din calculul unui propietar.
Băietul ăsta care face recenzia video este propietarul unui BMW M5 E39 de aproape trei ani și a decis să împărtășească cu noi care sunt costurile de întreținere și ce anume a schimbat la ea în acest timp.
La final tragem concluzia că în doi ani de zile investești prețul de achiziție, dar asta pentru că și-a făcut reviziile la un dealer autorizat, pentru că este foarte bogat și pentru că a devenit propietar fix într-o perioadă din viața mașinii când a avut nevoie de câteva schimbări majore.
Dacă ești un tip priceput în ale mecanicii și nu ții neapărat să investești 1.000 de Euro doar în avelope, probabil că ar scădea costurile considerabil. Dar mai bine îl ascultați pe el care-i sunt supărările și care-i sunt mulțumirile. Chiar dacă e virgin.