Noi informatii despre versiunea facelift BMW Seria 3 2011 coupe/decapotabil
Dupa cum am precizat ieri, nu mai este mult timp pana la dezvaluirea versiunilor facelift ale BMW Seria 3 coupe si decapotabil. Avand lansarea la Salonul auto de la Geneva, comunicatul de presa si fotografiile oficiale sunt foarte aproape. Dar pana la lansare tocmai au aparut informatii noi, care par sa confirme ce am mai auzit pana acum.
In primul rand, marea majoritate a schimbarilor au fost aplicate partii frontale, si constau intr-un spoiler nou si faruri noi albe Angel Eyes cu LED-uri. Partea spate va suferi doar modificari minore, cele mai vizibile fiind stopurile cu LED-uri. Si interiorul va primi cateva mici imbunatatiri, inclusiv ale plansei de bord, precum si o cotiera centrala noua.
In al doilea rand, va fi adaugat un nou set de optiuni modelului varf de gama, 335i, ce va avea pachetele obisnuite M Sport si Sport disponibile ca upgrade, dar de data asta cu jante de 19 inci. S-au mai adaugat si nuante noi gamei Seria 3, Rosu Vermillion fiind doar una din ele. Pentru entuziasti, transmisia automata este disponibila optional, impreuna cu clapetele de schimbare a vitezelor de pe generatia anterioara (clapeta stanga pentru schimbare in treapta inferioara, clapeta dreapta pentru schimbare in treapta superioara).
Fotografia prezentata mai sus nu a fost confirmata si s-ar putea sa nu reprezinte modelul real.
In al treilea rand, a scapat o informatie pe care o banuiam inca de la lansarea noului BMW Z4 sDrive35is 2011, si anume ca modelele BMW 335 2011 coupe si decapotabil vor fi oferite si in versiunea “is”, iar acest model imbunatatit va livra aceeasi putere ca si modelul Z4 is: 340 CP la 5.900 rpm si 450 Newton-metri in modul “normal”; functia overboost reglata electronic poate creste cuplul cu inca 50 Nm, pana la un varf al curbei de cuplu de 500 Nm.
Pentru modelul BMW 335is va fi disponibila optional si transmisia DCT.
Modelul va fi echipat cu acelasi propulsor N54 cu sase cilindri, cu turbocompresor. Sportivul 335is ofera posibilitatea alegerii intre doua tipuri de transmisie: DCT sau Sport Automatic. Pe langa aceasta, mai sunt disponibile si toate celelalte elemente gen M.
Din pacate nu putem confirma inca motorul N55 twin-scroll despre care au circulat atatea zvonuri, dar incercam sa aflam mai multe informatii.
[Sursa/Foto: Bimmerfile]