Galerie foto: BMW Seria 7 (G12) 740Le xDrive

bmw seria 7 g12 740Le

Versiunea plug-in-hibrid a noii Serii 7 este un exemplu elocvente al seriozității pe care BMW îl acordă soluțiilor de propulsie alternativă.

Printre versiune de motorizare ale Seriei 7 disponibile la debut se numără și 740Le, un hibrid plug-in sofisticat care promite performanțe sporite și, totodată, consum redus.

Rivalul lui Mercedes-Benz S550 Plug-In Hybrid se folosește de un ansamblu propulsor format dintr-un motor I4 de 2,0 litri supraalimentat și dintr-un motor electric, manageriate de către o transmisie Steptronic cu opt rapoarte – același aranjament pe care îl găsim și pe noul X5 40e.

Motorul electric este alimentat de o baterie Litiu-ion, poziținată sub bancheta spate – păstrând o distribuție ideală a maselor pe punți și garantând totodată protecție în cazul unui impact.

Prin intermediul butonului eDrive de pe consola centrală, șoferul poate selecta modul în care mașina se folosește de resursele convenționale și electrice: AUTO eDrive, MAX eDrive și Battery Control sunt cele trei presetări disponibile. AUTO eDrive este modul standard și folosește motorul electric pentru a maximiza puterea atunci când este nevoie.

MAX eDrive permite rularea în regim pur electric pe o distanță de maxim 37 de kilometri (40 km pentru 740Le fără xDrive), la o viteză maximă de 120 km/h, în timp ce prin intermediul modului Battery Control utilizatorul poate opta pentru păstrarea sau pentru alimentarea (de la motorul termic) a bateriei, pentru a-și asigura doza de energie electrică.

BMW s-a folosit de toată expertiza dobândită până în prezent pentru a cizela hibridul plug-in 740Le. În procesul de construcție s-a folosit CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), în combinație cu aluminiul și cu oțelul de înaltă rezistență. Acest mix a asigurat rigiditatea necesară unei limuzine din segmentul de lux, contribuind totodată la performanțe și consum prin reducerea masei totale – 740Le este cu până la 86 de kilograme mai ușor decât anteriorul ActiveHybrid 7.

Puterea totală a ansamblului este de 326 de cai-putere, iar sprintul 0-100 km/h este realizabil în 5,6 secunde (740Le: 5,7 secunde, 740Le xDrive: 5,5 secunde). Totodată, consumul mixt declarat este de 2,1 l/100 km (pentru 740Le xDrive este de 2,3 l/100 km), cu emisii de 49 g CO2/km (53 g CO2/km pentru 740 Le xDrive).

În momentul de față, versiunea hibrid a noii Serii 7 încă nu este disponibilă în România, soluția hibridă cea mai apropiată (în termeni tehnici) fiind noul X5 40e.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account