O noua randare BMW Megacity Vehicle
Luna trecuta la BMW Museum in Munchen BMW a dezvaluit primele schite ale vehiculului BMW Megacity 2013. Prezentat de Adrian von Hooydonk, Directorul de Design BMW, vehiculul Megacity reprezinta viitorul automobile premium si sub-brand ce va fi lansat in familia BMW.
Dupa o investitie masiva de timp si bani in cercetare si dezvoltare, noua familie Megacity va conduce BMW intr-o noua arena, unde scopul este castigarea pozitiei de lider mondial in constructia vehiculelor electrice premium.
Potrivit lui Von Hooydonk, vehiculul Megacity va arata si se va conduce ca un produs premium, si nu va fi un compromis intre aspect, performanta si siguranta. Masina arata stabila, are o pozitie inaltata la volan si inspira siguranta.
Cei de la BMW au mentionat faptul ca e posibil ca anumite elemente simbolice de design sa nu fie prezente la MCV, dar ca vor fi introduse elemente noi de design.
BMW Megacity este propulsat de o baterie litiu-ion cu capacitate de 35 kWH, amplasata sub podeaua vehiculului. Propulsia spate ramane element component al filosofiei BMW, astfel ca puterea este transmisa rotilor spate printr-un motor electric amplasat in spate, ce livreaza 150 CP. Autonomia de rulare asteptata este de maxim 160 km, iar viteza maxima de 153 km/h.
Initial, vehiculele Megacity vor fi oferite in varianta cu doua usi si patru locuri. Masina va avea o lungime de cca 4 m. In viitor, sub-brandul MCV va include inca doua modele. Primul va fi lansat in 2015 si este denumit ICV, prescurtarea de la Intracity Vehicle, si va fi o masina cu doua usi si doua locuri. In 2017 va fi lansat UCV – Urban Commuter Vehicle – care va fi mai lung decat MCV initial, va avea patru usi si va putea transporta cinci pasageri.
Pe baza schitelor initiale, artistii de randari au inceput deja sa faca speculatii pe marginea designului exterior. Cea mai recenta incercare in acest sens este a lui Andrei Avarvarii pentru Top Speed.