Pachet Competition mai puternic pentru BMW M6

BMW M6

În iulie 2015, BMW M GmbH va înlocui actualul pachet Competition pentru BMW M6 Coupé, BMW M6 Gran Coupé şi BMW M6 Cabriolet cu o versiune evoluată. Noul pachet Competition a fost dezvoltat prin acordarea unei atenţii deosebite îmbunătăţirii dinamicii. Pentru aceasta, motorul V8 pe benzină de 4,4 litri şi tehnologie M TwinPower Turbo beneficiază de un plus de 29 kW/40 CP faţă de propulsorul standard, ajungându-se la un maxim de 441 kW/600 hp. De asemenea cuplul maxim creşte de la 680 Nm în versiune standard la 700 Nm şi este disponibil pe o plajă largă de turaţii – între 1.500 şi 6.000 rpm.

Un nou „personal best” pentru BMW M6 Coupé: 0-200 km/h în 11,8 secunde

Cele trei variante de model impresionează prin performanţe remarcabile atunci când sunt echipate cu pachetul Competition opţional. De exemplu, sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 3,9 secunde de către BMW M6 Coupé şi BMW M6 Gran Coupé sau în 4,0 secunde de BMW M6 Cabriolet. Mai mult, BMW M6 Coupé are nevoie de doar 11,8 secunde pentru a fi propulsat de la 0 la 200 km/h, ceea ce înseamnă o îmbunătăţire cu 0,6 secunde a performanţei reuşită de precedenta versiune echipată cu pachetul Competition (423 kW/575 CP). Viteza maximă a tuturor variantelor Competition este limitată electronic la 250 km/h, dar poate fi dusă la 305 km/h prin comandarea pachetului opţional M Driver.

Pachetul Competition include diverse măsuri care au darul de a spori semnificativ comportamentul automobilelor. Aici se aplică acelaşi principiu ca la dezvoltarea tuturor modelelor BMW M: tehnologia şasiului este adaptată cu precizie la caracteristicile de performanţă ale sistemului de propulsie. Rezultatele sunt performanţe maxime combinate cu un răspuns sigur şi controlabil cu precizie în orice moment – chiar şi atunci când se caută limitele dinamice. Pentru aceasta, arcurile, amortizoarele şi barele antiruliu beneficiază de un reglaj mai ferm. Diferenţialul M activ din raportul final beneficiază de propria unitate de control pentru îmbunătăţirea suplimentară a tracţiunii. Aceasta permite conducătorului să accelereze şi mai dinamic la ieşirea din virajele strânse, de exemplu. Direcţia cu funcţia M Servotronic are o gestiune mai directă, în timp ce modul M Dynamic al sistemului DSC (Dynamic Stability Control / control dinamic al stabilităţii) este orientat şi mai mult pe furnizarea unei manevrabilităţi sportive.

La exterior, modelele BMW M6 Competition impresionează prin jantele M exclusive – din aliaj uşor, de 20 de ţoli, în design double-spoke 601M şi două culori – echipate cu anvelope mixte, dar şi prin ţevile duble în culoare negru crom pentru sistemul de evacuare sport.

BMW M6 Coupé, BMW M6 Gran Coupé şi BMW M6 Cabriolet cu pachet Competition vor fi disponibile din luna iulie 2015.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account