Porsche 911 GTS – patru variante noi, cu 430 de cai-putere

Porsche extinde gama lui 911 cu patru variante noi ce poartă cu mândrie inscripția GTS, precum și o serie de îmbunătățiri de ordin dinamic pentru a spori plăcerea de a conduce, precum și performanțele rutiere. Se pare că BMW M4 Coupe și BMW M4 Cabriolet au, din nou, competiție serioasă.

Noile modele Porsche 911 GTS se diferențiază de restul gamei printr-o serie de elemente de design, dar și prin modificări de ordin tehnic. Cel mai important aspect este cel de sub capotă. Având la bază motorul de 3,8 litri cu șase cilindri ce echipează versiunea 911 Carrera S, cele patru noi modele GTS au în plus 30 de cai-putere, astfel că puterea totală este de 430 de cai-putere. Toți ce 30 CP au fost câștigați prin “modificarea” sistemului de admisie. Practic, în această configurație a motorului de 3,8 litri, supapa sistemului de admisie este “ajutată” de alte șase supape secundare – câte una pentru fiecare cilindru în parte. Folosindu-se acest principiu se garantează o umplere optimă cu aer proaspăt a camerelor de ardere din fiecare cilindru în parte, generând astfel mai mult cuplu la turații joase și mai multă putere la turații ridicate. Simplu, nu?

Porsche 911 GTS - gama completa

Performanțele dinamice au fost și ele îmbunătățite prin echiparea în standard cu pachetul Sport Chrono, dar și a sistemului PASM, în timp ce transmisia manuală cu șapte rapoarte a fost ușor modificată pentru a permite schimbări de trepte mai line, mai rapide și mai precise. Totuși, atunci când este echipat cu transmisia automată PDK, Porsche 911 GTS Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,0 secunde, iar Cabriolet-ul în 4,2 secunde. În plus, toate cele patru modele GTS au o viteză maximă ce depășește 300 km/h, cel mai rapid la acest capitol fiind Porsche 911 GTS Coupe, care are o viteză maximă de 306 km/h.

Porsche 911 GTS Coupe

La capitolul design cele patru noi modele Porsche 911 GTS beneficiează de caroseria modelului Carrera 4 și implicit de pasaje ale roților mai evazate, de un ecartament sapte mai lat, dar și de jantele de 20 inch cu prezon central. În plus, eșapamentul iese cu siguranță în evidență, atât prin prisma sunetului, cât și prin vopseaua neagră ce le acoperă. În interior, noile Porsche 911 GTS au parte de multă piele și Alcantara, precum și o serie de inserții cu logo-ul GTS. Iar dacă vrei ca mașina să fie cât mai ușoară, poți renunța la scaunele din spate, lucru care va scădea greutate mașinii cu aproximativ șapte kilograme.

Prin comparație, modelele BMW M4, atât Coupe, cât și Cabrio, dezvoltă 431 de cai-putere, dintr-un motor de numai 3,0 litri, tot cu șase cilindrii. În cazul în care este echipat cu transmisia automată, BMW M4 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde, în timp ce BMW M4 Cabriolet face sprintul 0-100 km/h în 4,4 secunde. În cazul în care cele două modele sunt lăsate cu transmisiile manuale, sprintul 0-100 km/h are loc în 4,3 secunde pentru Coupe și 4,6 secunde pentru Cabrio.

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account