Sa fie iSetta conceptul aflat la baza BMW Mega City Vehicle?

bmw-isetta-project-i1_655

Randare realizata de AutoExpress

Iata cel mai recent zvon lansat de Scott27, cunoscuta sursa de informatii din interiorul BMW. In cel mai recent mesaj al sau catre comunitatea BMW, el/ea confirma unele din declaratiile noastre anterioare si intr-un fel, confirma si ce ne-au spus si alte surse din interior.

Dar sa aflam ce ne pregateste BMW.

Oul special de Pasti i-Setta.

Inca de la anuntul facut de Norbert Reithofer privind faptul ca marca BMW va avea modele cu tractiune fata, internetul a inceput sa creeze scenarii infatisand BMW abandonandu-si filosofia masinilor sale sportive cu propulsie spate.

In timp ce furia s-a raspandit pe tot globul, intr-un final totul se reduce la un singur produs. Modelele viitoare Seria 1 pana la Seria 7 vor ramane cu propulsie spate. Micul vehicul de oras BMW va fi singurul cu tractiune fata si contrar zvonurilor aparute pe internet, masina nu va primi denumirea de seria „0”, caci noua masina va fi incadrata in sub-marca dezvoltata special pentru vehiculul MegaCity.

Pentru a intelege directia in care se indreapta masina de oras a BMW indepartati-va de Audi A1, caci focusul va fi in mod special pe MINI.

Cand a fost anuntata propunerea, s-a stabilit o intalnire intr-un hangar al Aeroportului din Munchen, unde designeri, ingineri si oameni de marketing s-au familiarizat cu totii cu istoria anterioara a modelelor compacte, incepand cu Dixi, isetta si 2002, apoi cu conceptele – cum ar fi E1 si Z13, si cu modelele actuale MINI. Toate acestea pentru a-i pregati pe toti pentru modelele Mega City si vehiculele de oras BMW.

isetta_randare

Randare realizata de AutoExpress

Conceptul aflat la baza BMW Mega City Vehicle este i-Setta, iar conceptul aflat la baza vehiculului de oras este un model care foloseste ideea lui Z13. (articolul nostru recent despre BMW Z13)

Elementul cheie pentru a intelege cum vor reusi sa functioneze aceste doua proiecte e reprezentat de sinergia cu divizia BMW Motorrad. Vor fi folosite in comun componente si tehnologie, ceea ce va permite BMW sa ofere o interpretare unica a conceptului de tractiune fata.

Vehiculul de oras este unic in felul sau caci va oferita suficiente variante de motorizari; nu se va suprapune cu MINI caci BMW stie cum sa diferentieze cele doua marci fara a le suprapune caracterele fiecareia.

Cum se va numi masina de oras?

Nu va fi denumita seria “0″.

Modelele marcii se vor diferentia in acelasi fel ca seria “X” si “Z”, doar ca va fi aleasa alta litera, urmata de capacitatea motorului, sa spunem 1300cc, si ca o sugestie posibila “F” (nu e acesta numele real) – F 13. Nota noastra: Acest fapt vine sa confirme unele din cererile recente BMW de inregistrare a marcilor “i” si Seria “E”.

Acum, ca intotdeauna, va sfatuim sa priviti aceste stiri cu circumspectie. Unele din aceste presupuneri au mai fost mentionate si de noi, dar mai exista inca detalii despre care incercam sa aflam mai multe.

BMW Motorrad

Comentarii

©2024 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account