Top 5 interioare BMW

BMW nu este renumit pentru interioarele sale. De mulți ani Audi sunt cei care primesc cele mai multe laudele aici. BMW au fost ocupați mai mult cu sportivitatea, de cum merge mașina. Deși pun mare accent pe poziția cât mai bună la volan, o poziție care te ajută să simți mașina, dar care nu te obosește ținându-te tot timpul în modul pilot, BMW nu prea a excelat la capitolul forme. Totuși dacă stăm să privim interioarele astea, s-ar putea să-i fi nedreptățit. Noi am făcut un top 5 interioare BMW cât se poate de subiectiv. Puteți să nu fiți de acord.

Locul 5 – BMW Seria 7 (E65/E66)

Top 5 interioare de BMW (2)

Când a preluat Bangle departamentul de design BMW toate lucrurile au luat-o razna. Lumea nu înțelegea ce se întâmplă, mulți l-au făcut chior și s-au îndoit de talentul său, dar Bangle a venit cu un rând de testicule în plus de care BMW avea mare nevoie la acea vreme. Designul exterior al BMW-ului Seria 7 E65 nu a fost deloc bine primit de clienți, mulți alegând să-și cumpere vechiul Seria7 la final de generație decât să-și achizioneze noul model. Totuși la interior lucrurile stăteau foarte bine. BMW Seria 7 primea un sistem pe nume iDrive, iar cei care se ocupau de designul interior au trebuit să lucreze în jurul noii tehnologii. Rezultatul este un amestec de simplitate și eleganță combinată cu un moț de tehnologie. Nu are multe linii și curbe, totul pare un bloc imens pe care s-au montat funcții și butoane, dar tocmai asta l-a făcut mult mai apreciat decât exteriorul.

 

Locul 4 – BMW Z4 Roadster

Top 5 interioare de BMW (5)

Într-un roadster trebuie să te simți altfel decât într-un model convențional. Trebuie să simți puntea spate cu fundul, vântul în plete și sunetul de evacuare în timpane. Experiența trebuie să fie extrem de senzorială și de tactilă, iar un interior bun ajută mult la asta. BMW Z4 a fost desenat de două femei – una s-a ocupat de exterior, cealaltă de interior. Și se cam vede, în sensul bun al cuvântului, pentru că femeile știu cel mai bine ce le place bărbaților. Totul este îngrijit și aranjat la locul lui, simplu, dar sofisticat, delicat, dar bine conturat în același timp. Faptul că a avut unele elemente inspirate din celelalte roadstere de succes, BMW Z8 și BMW 507 nu a putut decât să participe la bunul mers al lucrurilor.

Locul 3 – BMW i8

Top 5 interioare de BMW (4)

Când faci o mașină care vrei să șocheze atât prin tehnologie cât și prin design, lucrurile sunt foarte complicate. Trebuie să ai grijă să nu exagerezi, să nu mergi prea departe cu SF-ul pentru că asta te va costa. În primul rând clientul nu va reuși să se acomodeze foarte ușor, se va simți ușor intimidat, dar și iritat dacă nu se simte în largul lui la volan. BMW i8 a reușit însă să nu sară calul nici cu designul exterior, nici cu cel interior. Iese în evidență, dar nu atât de mult încât să-ți dai reset la creier. Interiorul au trebuit să-l facă destul de ergonomic și de prietenos cu șoferul și pentru asta au ales elemente de design clasice BMW pe care le-au alimentat cu niște brizbrizuri și chițibușuri din vremuri ce vor să vină. Pielea s-a îmbinat foarte frumos cu fibra de carbon, lumina ambientală și formele curbate, iar senzația de la volanul unui BMW i8 poate fi descrisă ca una din altă lume.

 

Locul 2 – BMW i3

Top 5 interioare de BMW (3)

Ăsta micu de respiră greu nu este el foarte frumușel pe afară, dar odată ce ai pășit în interior te simți ca într-un studio de design arhitectural. Fiind o mașină ecobioverde, materialele sunt și ele bine alese, iar formele sunt simplificate  la maximum. Îl putem numi minimalist dacă vreți, dar minimalismul este mai mult o caracteristică Audi. Aici avem însă un minimalism în care s-au scăpat și câteva idei mai îndrăznețe. Interiorul lui BMW i3 îți dă senzația de spațiu, de lumină și de voie bună în general. Combinațiile de culori sunt numeroase și poți să ți-l configurezi în funcție de cum vrei să te exprimi. E foarte personal și totodată foarte potrivit pentru orice situație. Ai vizibilitate foarte bună, materiale reciclabile și patru linii de design din care să-ți alegi – Loft, Lodge, Suite sau Atelier. E clar că oamenii vor să te simți în BMW i3 ca într-o mașină mult mai specială decât ar arăta ea pe dinafară.

 

Locul 1 – BMW Z8

Top 5 interioare BMW

Puteți să ne certați, dar ăsta este pentru noi cel mai frumos interior de BMW construit până în prezent. De ce? Pentru că volanul ăla, pentru că ceasurile alea, pentru că simplu și frumos sau d-aia. Gusturile nu se discută, frumusețea vine din interior, stă în ochii privitorului și așa mai departe. Mașina asta a fost concepută pentru a sărbători 50 de ani de BMW 507, model cult al mărci, iar asta înseamnă că a beneficiat de multă atenție din partea designerilor, mai ales din partea lui Henri Fisker, cel care avea să devină mai târziu omul responsabile pentru Fisker Karma. BMW Z8 a fost construit în doar 5700 de exemplare și avea un preț de 130.000 de dolari, un șasiu din aluminiu și un V8 de 4,4 litri împrumuatat de la M5. A reușit să fie mai performant decât un Ferrari 360 Modena, atât pe frânare și accelerați cât și în viraje.  Interiorul însă, chiar dacă nu a contribuit cu nimic la performanțe, rămâne unul dintre motivele pentru care ți-ai dori unul.

 

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account