În 2020, BMW a rămas cea mai bine vândută marcă premium în SUA

2020 a fost un an foarte dificil pentru industria automobilistică, din cauza pandemiei COVID-19. Dar în ultimul sfert de an vânzările recăpătat ritm, după cum arată chiar piața din SUA, unde BMW a reușit să rămână liderul segmentului premium.

Per ansamblu, marca BMW a raportat vânzarea a 278.732 de automobile în 2020, spre deosebire de cele 338.003 comercializate în 2019. Aceasta reprezintă o scădere de 17,5%. În ultimele 4 luni ale lui 2020 diferența față de aceeași perioadă a lui 2019 s-a redus la 2%. Iar acest lucru s-a datorat în special cererii crescute pentru modelele Sports Activity Vehicle X3, X5 și X7. De altfel, toată gama de SUV-uri a generat circa 60% din vânzările totale ale mărcii BMW în SUA, în 2020.  Iar în ultimele 4 luni ale anului, gama de SUV-uri BMW a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 9,6% comparativ cu același interval din 2019.

Locul doi în topul mărcilor premium din SUA l-a ocupat Lexus, care a raportat 275.041 de automobile comercializate. Această sumă reprezintă o scădere cu 7,7% versus 2019. Mercedes-Benz s-a clasat pe al treilea loc al podiumului, aflându-se la o diferență infimă față de Lexus, cu 274.916 de unități comercializate. Vânzările mărcii Mercedes-Benz în SUA s-au redus cu 13%.

Audi ocupă locul 4 în topul celor mai bine vândute mărci auto premium în SUA. În urma unei scăderi cu 17%, Audi a fost alegerea a 186.620 de clienți. Audi este urmat în topul 5 de Cadillac. Constructorul american a livrat pe piața sa autohtonă 129.495 de mașini, cu 17,1% mai puțin decât a reușit în 2019.

BMW Motorrad

Comentarii

©2021 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account