MANHART MH2 560 este versiunea pe steroizi a noului BMW M2 și produce 560 CP
MANHART MH2 560 vrea să plece din „pole position ” în competiția pentru variantele de tuning dedicate noului BMW M2. Și este prezentat la doar două săptămâni după ce a fost dezvăluită a doua generație a coupe-ului compact din gama BMW M GmbH.
Tunerul german MANHART Performance are o lungă tradiție în modificarea și personalizarea modelelor mărcii bavareze. Și ne prezintă primele două imagini ale proiectului prin care vrea să amplifice performanțele și caracterul sportiv și extrovertit al noului BMW M2.
MANHART MH2 560 va fi mai puternic decât BMW M3 și M4
Cea mai radicală variantă pe care MANHART a dezvoltat-o pe baza primei generații BMW M2 (F87) a fost proiectul MH2 630. După cum indică numele, acesta producea 630 CP. Iar cuplul său maxim era de 750 Nm. Era o creștere substanțială, având în vedere că s-a pornit de la versiunea cu 410 CP și 465 Nm a motorului turbo de 3 litri cu 6 cilindri în linie.
Acum, propulsorul lui M2 livrează în serie o bază și mai consistentă de putere. Mai exact, motorul cu specificații de fabrică produce 460 CP (la 6.250 rpm) și 550 Nm (între 2.650 şi 5.870 rpm). Astfel, MANHART promite că încă din prima fază de tuning va convinge motorul noului M2 să dezlănțuie 560 CP și 650 Nm. Asta înseamnă un nivel de putere care depășește resursele modelelor de serie BMW M3 și M4, care în varianta Competition produc 510 CP.
Dar, ca în cazul modelului precedent, așteptăm din partea inginerilor MANHART să ofere opțiuni de creștere a resurselor lui M2 peste 600 CP. Fiindcă motorul cu 6 cilindri în linie poate livra.
Pe lângă modificările care țin de unitatea de control electronic, noul motor de 3 litri cu tehnologie M TwinPower Turbo beneficiază din partea MANHART și de un sistem de evacuare din oțel inoxidabil. Acesta integrează funcția de control pentru valvele eșapamentului și un set de downpipes (țevile de la ieșirile turbinelor) în variante cu sau fără convertoare catalitice.
Vor fi disponibile și ieșiri duble cu diametru de 100 mm pentru evacuare. Iar pentru acestea se oferă ornamente de carbon sau ceramică.
Performanțele lui MANHART MH2 560
Momentan nu sunt comunicate de către MANHART și performanțele modelului MH2 560. Dar plusul de 100 CP va reduce timpii de accelerare față de modelul M2 de serie.
Noul BMW M2 este disponibil doar cu tracțiune la puntea spate. Și sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde, dacă este echipat cu transmisia M Steptronic cu opt trepte. Iar dacă se optează pentru cutia de viteze manuală, M2 accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde.
MANHART MH2 560 va beneficia și de opțiuni pentru suspensii
MANHART pregătește două variante de suspensii sport pentru noul BMW M2. Acestea promit să optimizeze agilitatea și manevrabilitatea coupe-ului compact și coboară garda la sol. Mai multe detalii despre aceste suspensii vor fi oferite la momentul lansării proiectului MANHART MH2 560.
Caracter sportiv extrovertit, mulțumită elementelor pentru caroserie
MANHART a pregătit pentru M2 diverse elemente pentru personalizarea lui M2 și evidențierea stilului sportiv.
În acest sens sunt oferite jantele MANHART Concave One vopsite într-o nuanță de negru mat. Designul acestor jante este subliniat pentru că au conturul trasat cu o dungă aurie subțire.
Din pachetul pentru personalizarea caroseriei fac parte o diversitate de elemente din fibră de carbon. Este vorba despre extensii pentru spoilerul frontal, lamele pentru aripile din față, praguri laterale, eleronul și difuzorul pentru spoilerul din spate, care include un spot cu LED-uri suplimentar.
CLICK AICI pentru a vedea și toate detaliile despre noul BMW M2 (nume de cod G87).
Sursa pozelor și informațiilor: manhart-performance.de