Brabus 850 Biturbo Coupe – Cel mai puternic coupe 4×4 de pe glob…
Joac-o p-asta. Adică descurcă-te tu dacă poți cu 850 CP și 1.450 Nm.
Că Brabus 850 Biturbo Coupe este un Mercedes Clasa S Coupe este destul de evident zicem noi, dar că ascunde o personalitate multiplă e mai greu de observat. Cei de la Brabus au ținut neapărat să construiască cel mai puternic coupe 4×4 din lume și au reușit asta luând un S63 Coupe pe care l-au supus unui tratament cu pistoane forjate, cilindree mărită și arbori cotiți modificați, plus alte ajustări de aceeași finețe cu un ciocan peste degete, specific Brabus.
Așa cum scrie și în șapou, Brabus 850 Biturbo Coupe dezvoltă 850 CP și 1.450 Nm dintr-un motor V8 supraalimentat de două turbine special construite pentru asta. Pentru o mașină care este gândită mai mult ca un GT de drum lung accelerația de la 0 la 100 km/h se face în doar 3,5 secunde, iar viteza maximă este de 350 km/h. E clar o mașină pentru cei care se grăbesc și nu vor să simtă presiune decât dacă vine din turbine.
Când ai mai multă putere decât un dictator e normal să schimbi și filtrele de aer și admisia și evacuarea, dar mai ales, e foarte normal să instalezi un soft care să-ți garanteze că totul funcționează în parametri pentru a nu lua foc ca o vrăjitoare pe rug. De aceea MOTUL asigură lubrifiantul pentru componentele care sunt supuse la forțele nevăzute ale lui Brabus 850 Biturbo Coupe. Culmea, totul este în concordanță cu normele de poluare Euro IV și cu Biserica Catolică de la Vatican.
Un alt ajutor binevenit este și sistemul de tracțiune integrală care te asigură că niciunul dintre cei 850 CP și 1.450 Nm nu dau bir cu fugiții sau dezertează pe undeva, dar există posibilitatea de a-ți construi unul doar cu tracțiune spate dacă ești sinucigaș.
Ce se poate vedea cu ochiul liber sunt elementele de aerodinamică construite din fibră de carbon cum sunt spoilerul față, difuzorul de aer spate și eleronul, dar și jantele aurite Brabus Monoblock care pot fi între 20 și 22 de inci și încălțate cu anvelope de la Continental, Pirelli sau Yokohama.
La interior nimic nu este subtil când vine vorba de tratamentul Brabus, iar în cazul lui Brabus 850 Biturbo Coupe, vreo 219 componente (numărați-le dacă nu credeți) au fost finisate în același auriu Shadow Cold al jantelor în timp ce kilometrajul a fost înlocuit cu unul care arată 400 km/h. Mai culcă tu bordul acum dacă poți…