Noua strategie de producție BMW arată că se nasc din ce în ce mai mulți posesori de BMW

Eu nu mă pricep la cifre. Nu prea mă interesează rapoartele de vânzări, cotele de piață și chestii care țin de marketing și vânzări, dar îmi pasă.
Îmi pasă dacă BMW nu vinde suficient de multe mașini cu tracțiune față care susțin dezvoltarea unor mașini care se vând mai puțin, dar au un impact emoțional mai mare. Nu-mi convine faptul că BMW și-a deschis fabrică în China, totodată sunt conștient că e o mișcare vitală având în vedere trendurile de acolo. Sunt conștient că o strategie proastă poate desființa o companie auto în maximum patru ani și că uneori compromisul ține de supraviețuire, nu de conduita etică.
Ziarul german Handelsblatt scrie că BMW va crește producția cu 27% până în 2020 și că BMW X5 va avea o linie de producție și în China. BMW țintește cifra de trei milioane de mașini construite până în 2020, o capacitate de producție de 600.000 de vehicule în China și o creștere de la 410.000 unități la 750.000 de vehicule pe an în America de Nord și Mexic.
Anul trecut, BMW Group a construit 2,7 milioane de mașini (BMW, MINI și Rolls Royce), iar ofensiva are ca scop recâștigarea poziției de lider în gama premium. Dacă cifrele ar vorbi și pe înțelesul meu, probabil că mi-ar spune că numărul posesorilor de BMW urmează să crească, de unde și nevoia de a suplimenta producția. Așadar, rezultă că se vor naște din ce în ce mai mulți posesori de BMW. Și chiar dacă BMW nu reușește să le vândă o mașină imediat ce dau ochii cu lumea asta cruntă, o strategie de convertire de la biberon la eleron ar trebui să aibă. Și cea mai bună strategie de a câștiga clienți încă din fașă ar fi aceea de a construi, din nou, mașini-jucării. Totodată, strategia asta ar fi bună și pentru recâștigarea acelor clienți care s-au maturizat în exces, devenind clienți de Mercedes, acum lider în segmentul premium.
Sursa – Bimmerpost
