BMW Seria 7 primește două variante diesel mild hybrid cu 6 cilindri

BMW Seria 7 va fi echipat din această vară cu versiuni actualizate ale propulsorului diesel de 3 litri, cu 6 cilindri. Acestea vor implementa noul sistemul mild hybrid de 48 de volți, care crește performanțele, eficientizează consumul de motorină și reduce emisiile nocive.

Sistemul mild hybrid generează 8 kW/11 CP și 120 Nm, cu care susține demarajele. De asemenea, reduce din sarcina motorului cu ardere internă, reduce vibrațiile sistemului Auto Start Stop și susține funcția de “coasting” (rulare liberă), care oprește temporar motorul când se rulează la sarcini constante și se ridică piciorul de pe pedala de accelerație.

Motorul diesel de 3 litri, cu 6 cilindri și tehnologie BMW TwinPower Turbo, este oferit în două versiuni de putere. Varianta de bază livrează acum 210 kW/286 hp și 650 Nm, cu 21 CP și 30 Nm mai mult decât înaite de a fi actualizat. Această propulsie va fi disponibilă din vară pentru modelele BMW 730d (consum în regim combinat 4,7 – 4,9 l/100 km), BMW 730d xDrive (5,0 – 5,2 l/100 km), BMW 730Ld (4,8 – 5,0 l/100 km), BMW 730Ld xDrive (5,1 – 5,3 l/100 km). Totodată, această motorizare va fi adoptată și de SUV-urile BMW X3 xDrive30d (5,2 – 5,6 l/100 km) și BMW X4 xDrive30d (5,1 – 5,6 l/100 km), precum și de BMW X5 xDrive30d (5,7 – 6,2 l/100 km) și BMW X6 xDrive30d (5,7 – 6,2 l/100 km). Motorizarea mild hybrid diesel de 3 litri este oferită și pentru versiunea cu facelift a lui BMW Seria 5.

Cuplul de 650 Nm disponibil între 1.500 și 2.500 rpm a ajutat modelele BMW 730d și BMW 730d xDrive să-și îmbunătățească sprintul 0-100 km/h cu 0,2 secunde. Astfel, ele execută acest interval de accelerare în 5,9, respectiv 5,6 secunde.

Modelele BMW 740d xDrive și BMW 740Ld xDrive primesc versiunea de 250 kW/340 CP (de la 4.400 rpm) și 700 Nm (între 1.750 și 2.250 rpm) a motorului diesel mild hybrid de 3 litri. Acestea sunt creditate cu consumuri combinate de 5,2-5,4 l/100 km. Mulțumită plusului de resurse, BMW 740d xDrive demarează acum de la 0 la 100 km/h în doar 5 secunde.

Același motor în versiune de 340 CP este deja regăsit la BMW M340d xDrive Sedan și Touring, BMW X5 xDrive40d și noul BMW 540d xDrive. Iar BMW anunță că va fi preluat din vară și de modelele BMW X3 M40d (5,6 – 6,0 l/100 km), BMW X4 M40d (5,6 – 5,9 l/100 km) și BMW X7 xDrive40d (6,4 – 6,6 l/100 km).

Eficiența și performanța motorului se datorează geometriei variabile a turbinelor pentru etapele de presiune ridicată şi redusă și sistemului de injecție directă piezo common-rail. BMW subliniază că injectoarele alimentează combustibilul în camera de ardere la o presiune de până la 2.700 bar, cu până la 10 injecții per ciclu.

Noile motorizări diesel mild hybrid de 3 litri, cu 6 cilindri, se remarcă și prin măsurile extinse de reducere a emisiilor nocive. Mai exact, tratarea gazelor de eşapament NOX se face în două etape și nu lipsește un sistem Ad Blue. Există un convertor catalitic de oxidare şi o acoperire SCR pe filtrul de particule. Iar pentru reducerea optimă a emisiilor de oxid de azot, o a doua unitate de dozaj a fost integrată la ieşirea sistemului SCR.

BMW Motorrad

Comentarii

©2020 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account