Noul BMW X5 xDrive45e

BMW a lansat în mod oficial noul SAV plug-in hybrid X5 xDrive45e pe numeroase piețe din întreaga lume. Recent, constructorul german a orgranizat test drive-urile de presă pentru noul model electrificat în orașul de baștină al mărcii, Munchen, și în împrejurimile pitorești ale capitalei bavareze. Evenimentul a avut ca scop revelarea calităților intrinseci ale noi versiuni X5, cel mai de succes model SAV din portofoliul BMW.

Noul BMW X5 xDrive45e este o alternativă adresată uzului cotidian, care beneficiază de un consum redus și de o autonomie rezonabilă în functționare 100% electrică în mediu urban. Noul X5 xDrive45e înlocuiește vechea versiune X5 xDrive40e iPerformance a fostei generații F15. Particula iPerformance a dispărut din denumirea noului plug-in hybrid bazat pe modelul X5, tocmai pentru că BMW își dorește o integrare normală și deplină a versiunilor electrificate în gama unitară de modele.

Astfel, noul X5 xDrive45e nu mai beneficiază de accente colorate în albastru BMW i pentru interspațiile grilei de radiator și prezoanele roților. Mai mult, inscripțiile eDrive de pe montanții posteriori și siglele BMW i de pe aripile frontale au dispărut, astfel că acum singura indicație că avem de-a face cu un model electrificat este insăși denumirea versiunii ce încorporează particula „e” și locașul ce ascunde portul de încarcare electrică plasat în aripa frontală stângă.

Noul BMW X5 xDrive45e este echipat cu un sistem inteligent de gestiune a consumului electric. BATTERY CONTROL, căci aceasta este denumirea sa, ajută șoferul să stabilească nivelul dorit de consum al acumulatorului electric de înaltă capacitate și este capabil să mențină un nivel constat al consumului de electricitate presetat de către conducătorul SAV-ului electrificat.

Pachetul propulsor al noului plug-in hybrid bavarez este preluat integral de pe modelele 745e / 745Le / 745Le xDrive. Unitatea pe benzină cu 4 cilindri a fost înlocuită de un nou agregat pe benzină cu 6 cilindri în linie ce dezvoltă un maximum de putere de 210 kW / 286 CP. Motorul electric al arhitecturii hibride este capabil să atingă un vârf de putere de 83 kW / 113 CP. Împreună, ansamblul plug-in hybrid produce o putere maximă de 290 kW / 394 CP.

Consumul electric al acumulatorului celular de mare putere este calculat în regim WLTP la 23.1 – 28.3 kWh / 100 km, ceea ce translatat în regim NEDC semnifică 21.5 – 23.5 kWh / 100 km. Autonomia 100% electrică este calculată la 67 – 87 km în regim WLTP sau 86 – 97 km adaptat în regim NEDC. Noul BMW X5 xDrive45e este în mod special foarte prietenos cu mediul în ceea ce privește emisiile de dioxid de carbon, care se situează între 27 și 44 grame CO2 / km (WLTP) sau 39 – 47 g/km estimat în regim NEDC.

Consumul motorului pe benzină în 6 cilindri surprinde prin valori demne de motorare cu arhitecturi mai puțin complexe: 1,2 – 1,9 l/100 km în regim WLTP sau 1,7 – 2,0 l/100 km în regim NEDC. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează doar 5,6 secunde, iar viteza maximă ce poate fi atinsă este de 235 km/h. În modul HYBRID, viteza maximă este limitată la 110 km/h, în timp ce în modul ELECTRIC, viteza maximă crește la 135 km/h.

BMW Motorrad

Comentarii

©2019 BMW BLOG ROMANIA.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

BMW BLOG ROMANIA aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account